Amazon дозволив ритейлерам використовувати свою рекламну платформу
Amazon, третя за величиною платформа диджитал-реклами у світі, представила новий сервіс Retail Ad Service, який дозволяє ритейлерам у США впроваджувати її рекламні технології на своїх сайтах. Цей крок може змінити ринок медіареклами, розширюючи можливості для ритейлерів та зміцнюючи позиції Amazon у диджиталі.
Як працює сервіс
Сервіс Retail Ad Service дає ритейлерам доступ до інструментів, які раніше використовувалися лише на платформі Amazon:
- розміщення реклами, яка відповідає контексту пошукових запитів і сторінок товарів;
- налаштування дизайну, розташування та частоти показу реклами;
- використання інструментів аналітики й звітності Amazon;
- управління даними через окремі облікові записи AWS.
Серед перших ритейлерів, які почали використовувати новий сервіс: iHerb (здоров’я та косметика), Weee! (азійські продукти), Oriental Trading Co. (іграшки та товари для вечірок).
Цей крок дозволяє ритейлерам використовувати рекламні технології Amazon, без необхідності розміщувати товари безпосередньо на Amazon. Компанія ж отримує доступ до цінних даних для вдосконалення власних алгоритмів.
Джерело: Search Engine Land