Про Медіа Inweb: для чого і для кого ми це робимо
Медіа Inweb — сучасне медіа для тих, хто просуває бізнес в інтернеті. Плекаємо професійний та особистий розвиток, ділимось актуальними новинами маркетингу, трендами і кейсами, публікуємо корисні дослідження і висвітлюємо інсайти.
Нас читають маркетологи, підприємці, менеджери компаній і всі, хто тримає руку на пульсі сучасного диджиталу. Медіа Inweb — не стільки про маркетинг, скільки про життя маркетолога, підприємця і будь-кого, хто працює з бізнесом в інтернеті.
Наші принципи:
- Поважаємо час і увагу читачів — пишемо без води, чітко і змістовно.
- Тільки важливе — без новин-одноденок і хайпу заради хайпу.
- Любимо практичні поради і реальний досвід.
- Якщо кейс — то не тільки про «що зробили», але і про те, «як зробили».
- Акумулюємо досвід маркетингового ринку і ділимось ним.
- Транслюємо передові маркетингові практики з ринку США.
- Без прихованої реклами і маніпуляцій.
У сучасному світі час і увага людей — один з найдорожчих ресурсів. В Україні — тим паче. Ми вдячні читачам за це і стараємось відповідати вашим очікуванням і високим вимогам до якісного контенту. Якщо ви маєте ідеї, критику чи будь-які думки, якими хочете поділитися з нашою редакцією, напишіть керівнику Медіа Inweb — Роману Скрупнику — на email: r.skrupnyk@inweb.ua; також можете написати Роману у Facebook.
Хто бенефіціар Медіа Inweb. Медіа Inweb розвивається за підтримки агенції digital-маркетингу Inweb. Це дає нам змогу не заробляти на рекламних матеріалах, не зловживати увагою і часом читачів, не крутити миготливу рекламу, за якою складно прочитати текст. Для публікацій агенції Inweb у нас існує окремий розділ Inweb Hub — тут спеціалісти агенції діляться своїм досвідом, новинами і корисними напрацюваннями.
Ми націлені формувати міцні і довготривалі стосунки з нашими читачами й обмінюватись справді корисним досвідом. Впевнені, обмін досвідом — один з ключових важелів у розвитку і покращенні ринку українського маркетингу.
Наша велика мета — внести вклад у формування культури чесного і ефективного маркетингу. Культури маркетингу, який справді допомагатиме українському бізнесу виходити на новий рівень.