Дослідження: 82,5% маркетологів збільшать бюджети на SEO та контент у 2024 році
Нещодавнє дослідження Ignite Visibility, агентства digital-маркетингу, виявило тенденцію на підвищення витрат на SEO та контент у 2024 році.
Дослідження «Експерти з маркетингу розкривають виграшні SEO-стратегії у 2024 році», містить результати опитування 206 експертів з маркетингу. Відповіді допомогли простежити тенденції та пріоритети на наступний рік.
Основні висновки дослідження:
- 59,2% маркетологів повідомили про успішне просування нових бізнесів у 2023 році, підкресливши важливість якісного контенту для зростання
- 82,5% маркетологів планують збільшити свої бюджети на SEO у 2024 році, причому значна частина з них буде спрямована на контент-маркетинг.
- Оновлення Google у вересні 2023 року, з фокусом на якісному, орієнтованому на користувача контенті, позитивно вплинуло на 50% маркетологів, порівняно з 43% попереднього року.
- Попри розвиток штучного інтелекту, 68% маркетологів не відчувають загрози від ШІ-технологій.
- Створення якісного контенту залишається серйозною проблемою для 21,4% маркетологів, що вказує на потребу в додаткових ресурсах та експертизі.
Джон Лінкольн, генеральний директор Ignite Visibility, прокоментував результати дослідження:
«Це дослідження підкреслює критичну важливість інвестицій в SEO, включаючи відео та якісний контент, для розвитку вашого бізнесу.
У Ignite Visibility ми спостерігаємо зміни в пошукових системах та тенденціях. Щоб випередити конкурентів, зараз саме час продовжувати інвестувати в цей канал (контент та SEO), а не відступати. Коли маркетологи усвідомлять це, результати не змусять себе чекати».
Це дослідження підкреслює необхідність для бізнесу зосередитися на створенні якісного контенту, який резонуватиме з аудиторією, а не підлаштовуватиметься під отримання вищих позицій в пошуку. Попри те, що алгоритми Google змінюються, якісний контент залишається актуальним.
Джерело: Search Engine Land