Дослідження: майже 60% пошукових запитів Google у 2024 році закінчуються без кліків
Нещодавнє дослідження показало, що значна більшість пошукових запитів у Google завершується без кліків. Дослідження, проведене Рендом Фішкіним, генеральним директором і співзасновником SparkToro, показує, що 58,5% пошукових запитів у США і 59,7% в ЄС завершуються без кліків.
Дослідження базується на даних потоку кліків від Datos, що належить Semrush. Феномен пошуку без кліків — це коли користувачі або завершують сеанс, або уточнюють свій запит, не натискаючи на жоден з представлених результатів.
Кліки суттєво впливають на ранжування в Пошуку Google, однак не кожен пошук вимагає кліку, щоб отримати інформацію, яку шукають користувачі. А ще багато з цих пошуків без кліків здійснюються особами, які, можливо, не є цільовою аудиторією конкретних сайтів.
Дослідження також показує розподіл кліків між ресурсами Google та інтернетом загалом. У США майже 30% кліків припадає на сервіси, що належать Google — YouTube, Google Images та Google Maps.
У дослідженні також відзначаються зміни в структурі пошуку, пов’язані із запуском у травні Google AI Overviews. Пошукові запити на десктопах дещо зросли, тоді як мобільні запити значно скоротилися. Попри деяку негативну реакцію через неточності та небезпечні поради в оглядах ШІ, Google пообіцяв покращити їхню якість.
Цей комплексний аналіз даних з панелі Datos у США та ЄС за період з вересня 2022 року по травень 2024 року, хоча й недосконалий, дає цінну інформацію про пошукову поведінку користувачів.
Джерело: Search Engine Land