Дослідження: майже 60% пошукових запитів Google у 2024 році закінчуються без кліків

Дослідження: майже 60% пошукових запитів Google у 2024 році закінчуються без кліків

Нещодавнє дослідження показало, що значна більшість пошукових запитів у Google завершується без кліків. Дослідження, проведене Рендом Фішкіним, генеральним директором і співзасновником SparkToro, показує, що 58,5% пошукових запитів у США і 59,7% в ЄС завершуються без кліків.

Користувачі часто знаходять відповіді безпосередньо на сторінці результатів пошуку Google без необхідності відвідувати зовнішні сайти.

Дослідження базується на даних потоку кліків від Datos, що належить Semrush. Феномен пошуку без кліків — це коли користувачі або завершують сеанс, або уточнюють свій запит, не натискаючи на жоден з представлених результатів.

Фото: Дослідження: майже 60% пошукових запитів Google у 2024 році закінчуються без кліків

Кліки суттєво впливають на ранжування в Пошуку Google, однак не кожен пошук вимагає кліку, щоб отримати інформацію, яку шукають користувачі. А ще багато з цих пошуків без кліків здійснюються особами, які, можливо, не є цільовою аудиторією конкретних сайтів.

Дослідження також показує розподіл кліків між ресурсами Google та інтернетом загалом. У США майже 30% кліків припадає на сервіси, що належать Google — YouTube, Google Images та Google Maps.

На кожні 1000 пошукових запитів у Google у Сполучених Штатах, 360 кліків спрямовують на сайт, який не належить Google і не оплачує рекламу. Тобто майже 2/3 усіх пошукових запитів залишаються в екосистемі Google після здійснення запиту.

У дослідженні також відзначаються зміни в структурі пошуку, пов’язані із запуском у травні Google AI Overviews. Пошукові запити на десктопах дещо зросли, тоді як мобільні запити значно скоротилися. Попри деяку негативну реакцію через неточності та небезпечні поради в оглядах ШІ, Google пообіцяв покращити їхню якість.

Цей комплексний аналіз даних з панелі Datos у США та ЄС за період з вересня 2022 року по травень 2024 року, хоча й недосконалий, дає цінну інформацію про пошукову поведінку користувачів.

Джерело: Search Engine Land

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого