6 надихаючих спортивних роликів від світових брендів — Nike, Adidas, Puma
Я — Дмитро, Project Manager у PPC відділі Inweb. Але за освітою я історик, в минулому професійний велогід та шукач пригод за духом. Одним із видів маркетингу, яким я щиро захоплююсь — це спортивні колаборації та рекламні кампанії.
Спортивні ролики — це завжди про силу духу, різноманіття та досягнення цілей. Ці історії поєднують в собі не тільки спортивні, а і загальнолюдські цінності, які надихають і зачаровують.
У цій добірці — 6 яскравих роликів спортивної тематики, які можуть надихнути маркетологів.
Nike: «Ти Впораєшся»
Як і багато інших кампаній в цьому році, цю кампанію присвятили Олімпійським іграм. Вона спрямована на підтримку молодих дівчат через заняття спортом, розповідає про зіркових спортсменок, і про те, як вони долали перешкоди на своєму шляху до слави та успіху.
Ця кампанія, як і багато інших кампаній Nike, працює тому, що створює емоційний зв’язок з аудиторією.
Відомі спортсменки, начебто, знаходяться на іншому рівні від нас, «звичайних», але, показуючи реальні історії цих жінок, які зіткнулися зі своїми викликами й подолали їх, Nike нагадує нам, що вони такі ж звичайні люди. Це надихає глядачів повірити у власний потенціал та можливості.
Morgan & Morgan X Pittsburgh Penguins: «Моменти з мікрофоном»
Ця рекламна кампанія стала результатом колаборації між хокейною командою Pittsburgh Penguins та юридичною компанією Morgan & Morgan. Метою як для Morgan & Morgan, так і для «Пінгвінів» було підвищення впізнаваності бренду та створення зв’язку з громадою.
Загалом кампанія включала білборди, телевізійні ролики та пости в соціальних мережах, але, мабуть, найяскравішою серед їхніх зусиль стала серія Mic’d Up Moments – «Моменти з мікрофоном».
Ця серія вразила мене тому, що ці відео показують автентичні, незаплановані та справжні моменти між гравцем, його партнерами по команді та вболівальниками. Наведене відео є прикладом з цієї серії й показує гравця Pittsburgh Penguins Джеффа Картера під час його останньої гри в НХЛ, фіксуючи непідробні емоції та відверті моменти, які так люблять спортивні фанати.
NBC: «Thee Paris Olympics 2024»
Олімпійський рік — це найкращий час для спортивного маркетингу.
Кампанія американського телеканалу NBC з просування Олімпійських ігор у Парижі об’єднувала світи спорту, телебачення, музики та культурних заходів, демонструючи популярну реперку Меган Ті Сталліон у знакових паризьких локаціях, щоб показати французьку культуру та різноманітність, яку завжди представляє Олімпіада.
Об’єднавши Меган Ті Сталліон з Олімпійськими іграми та звичайними телеглядачами, NBC залучили аудиторію фанатів музики, спорту та телебачення. Що також важливо, такий підхід дозволив залучити широку і молоду аудиторію шанувальників американської реперки.
Adidas: «Ти Впораєшся»
Гасло «Ти впораєшся» стало популярним цього року. Як і «Неможливе — це ніщо», ця кампанія від Adidas є продовженням їхньої лінії надихаючих меседжів.
Кампанія покликана надихнути молодих спортсменів та інших людей повірити в себе та свої здібності, незалежно від того, з якими викликами вони можуть зіткнутися, повторюючи про себе мотиваційне нагадування «Ти впораєшся».
Ця кампанія працює завдяки створенню емоційного зв’язку. У ній представлено широке коло спортсменів, впливових осіб і навіть звичайних людей з різних верств суспільства, що сприяє різноманітності, а також гарантує, що вболівальники побачать когось, з ким вони можуть себе асоціювати.
Puma: «Шахи та Футбол»
Шахи та футбол не зовсім схожі види спорту, які можна поєднувати разом, але Puma якимось чином робить це вдало.
У цій рекламній кампанії норвезький шаховий гросмейстер Магнус Карлсен зображений разом із футбольним тренером «Манчестер Сіті» Пепом Гвардіолою, щоб нагадати аудиторії, що екіпірування Puma призначене не лише для активного, але й для інтелектуального спорту.
Завдяки двом відомим людям, які є лідерами та авторитетами у своїх галузях, Puma привертає увагу двох дуже різних аудиторій: фанатів активного спорту та шанувальників шахів.
Paris 2024: «Ігри відкриті для всіх»
Ouvrons grand les Jeux — це гасло Олімпійських ігор 2024 року в Парижі. Воно демонструє, що ігри у Франції стали інклюзивними, відкритими та рівними.
Вперше в історії Паралімпійські ігри пройшли паралельно з Олімпійськими іграми, демонструючи успіхи спортсменів з усіх куточків світу.
«Ігри відкриті для всіх» — це про цінності інклюзивності та єдності, які глибоко резонують з аудиторією по всьому світу, особливо під час Олімпійських ігор.
Такий підхід не лише створює ажіотаж навколо того, що, без сумніву, було надзвичайно успішною Олімпіадою, але й створює відчуття глобальної солідарності та натхнення для спортивних фанатів і глядачів у всьому світі.