10 порад як бізнесу підготуватися до 14 лютого

10 порад як бізнесу підготуватися до 14 лютого

День святого Валентина дає компаніям нагоду підвищити рівень залученості та продажів на початку року. Проте до цього сезонного свята варто підготуватися заздалегідь.

Ми зібрали 10 порад, які допоможуть покращити оптимізацію сайту, а також додатково залучити аудиторію бренду у соціальних мережах чи інших каналах, таких як email й контекстна реклама.

Фото: 10 порад як бізнесу підготуватися до 14 лютого

Використовуйте для оптимізації long tail ключові слова

Запити «подарунок на 14 лютого» чи «подарунок на День Валентина» — популярні, проте по ним може бути складно вийти на перші позиції видачі Google.

Потрібно шукати інші тематичні long tail ключові слова і додавати контент, використовуючи їх.

Фото: 10 порад як бізнесу підготуватися до 14 лютого

Наприклад це можуть бути запити:

  • Що подарувати військовому на День закоханих.
  • Що купити на День Валентина до 1000 грн.
  • Недорогі подарунки для дівчини на 14 лютого.

Тут важливо зважати на інтент цих запитів і використовувати їх у комбінації з якісним контентом, який може підтягуватися як у пошуку Google, так і, наприклад, у ChatGPT.

«Для інтернет-магазинів можна створити посадкові сторінки з тематичними товарами під свято. Наприклад сторінки {категорія}+фільтр «до Дня закоханих», або створити категорії з тематичними товарами та оптимізувати їх.

Можна зробити тематичні пости з посиланням у популярних місцевих, новинних або тематичних каналах Telegram — це дає впізнаваність бренду і зростання органіки за брендовими запитами, але друге триває не довго.

Також можна написати outreach-статті на тему 14 лютого + тематика сайту і розмістити на популярних ресурсах з живою аудиторією (новинники, міські сайти). Сама стаття може поліпшити впізнаваність бренду + посилання з якісного донора посилить контрольний профіль сайту»,— Оксана Николенко, SEO Team Lead в Inweb.

Заплануйте кампанії до 14 лютого заздалегідь

Згідно з дослідженням, 34% з тих, хто святкує День святого Валентина, планує святкування за місяць, тоді як лише 17% чекають 1-2 дні до нього.
Фото: 10 порад як бізнесу підготуватися до 14 лютого

Згідно з аналітикою Google Trends, кількість пошукових запитів на тему «подарунки на День закоханих» починає активно зростати вже на початку року. Відповідно, компанії, які розпочинають рекламну активність раніше, мають можливість вплинути на рішення покупців ще до появи конкуренції. Це підвищує ймовірність ранніх конверсій.

Ранній запуск дозволяє отримати попередні дані про дієвість креативів та CTA. Провівши попереднє тестування кампаній до 14 лютого у січні, можна максимізувати ефект у лютому, коли конкуренція зросте і підвищиться ціна за клік.

Також завчасний підхід до PPC-реклами допомагає бренду запамʼятатися. Наприклад, якщо клієнт уже бачив оголошення з подарунковим набором наприкінці січня, і він його зацікавив, він може повернутися до цього магазину у лютому.

Додайте інтерактиву у кампанії та контент

Інтерактивний контент генерує на 52,6% більше залучення порівняно зі статичним контентом. В середньому покупці витрачають 8,5 хвилин на перегляд статичного контенту та 13 хвилин на інтерактивний.

До інтерактивного контенту можна віднести квізи, вікторини, UGC-відео, підбірки та конкурси, які спонукають до контакту з глядачем. Інфопривід 14 лютого — це хороша можливість поекспериментувати з різними форматами, аби пробити банерну сліпоту і виділитися серед конкурентів пропозиціями.

Що можна протестувати:

  • Інтерактивні email з квізами до свята, іграми чи підбірками подарунків.
  • Конкурси у соцмережах, челенджі до свята #Galentines.
  • Ігри та прямі трансляції із залученнями блогерів чи працівників.

Можна створити вікторину «Вгадайте романтичний фільм», повʼязавши це зі своїм продуктом і запропонувати першим 10 клієнтам, які надішлють правильні відповіді знижки. А замість статичних підбірок подарунків розробити гру «Наповніть свій кошик», або «Візуалізуйте ідеальний День Валентина з нашими товарами».

«День Валентина — це вже більше не про закоханих і не про побачення. Це, власне, тренд на турботу про себе та любов до себе. Тобто, ми більше звертаємо увагу на емпатію, і це я б рекомендувала брендам. Можна святкувати якусь особисту перемогу, святкувати оцю турботу про себе, придбати собі букет, аксесуар тощо. Класний кейс «Укрзалізниці» з Mastercard, коли вони запускали до 14 лютого романтичний експрес до себе, який курсував у Києві та Львові.

З Днем Валентина в SMM ми працюємо як і з Black Friday. Тобто це не обовʼязково має бути Black і не обов’язково тільки Friday. Концептуально обігруємо кожне свято, щоб видати унікальну пропозицію і зосереджуємося на аудиторію, яку маємо.

Ми повинні розуміти: у нас більше аудиторії в парах, чи бренд має цільову аудиторію людей, які не мають пари. Можна комунікувати з ними в контенті, видумувати різні ігри — карти, шахова дошка, знайти дорогу до свого партнера. Пропонувати вказувати своїх коханих у коментарях, або вказувати, з ким би люди хотіли б провести цей день»,— Софія Тимо, Head of SMM Department в Inweb.

Створюйте колаборації для вірусного ефекту

63% споживачів схильні купувати товари у інфлюенсера, якому вони довіряють, згідно з дослідженнями Traackr у 2024 році.

Це вказує на те, що співпраці та колаборації з інфлюенсерами, лідерами думок можуть підвищувати видимість продукту та схиляти людей до покупки. Однак, потрібно враховувати ризики й зважено підходити до підбору загального продукту й особи для співпраці, аби уникнути ризиків.

Нещодавно Dorofeeva та Milk Bar створили музичні цукерки Heartbeat із сюрпризом — це приклад того, як можна поєднати продукт з інфлюенсером у тематичній колаборації.

Цукерки — найпопулярніший подарунок на День Валентина. Його обирають 57% американців, та 41% поляків.

Персоналізуйте пропозиції, використовуючи власні дані

Якщо є можливість, на своєму боці прослідкуйте за зацікавленнями клієнтів, сформувавши окремі сегменти, яким можна надати персоналізовані пропозиції, відповідно до куплених раніше товарів чи тих, які були додані у кошик або ж список бажань. Для таких клієнтів перед 14 лютого можна відправити email з конкретними знижками на ті позиції, які вони переглядали.

Як приклад, Steam розсилає сповіщення, якщо на гру, яка є в списку бажаного, діє знижка.

Фото: 10 порад як бізнесу підготуватися до 14 лютого

Проте важливо проінформувати клієнтів заздалегідь і спонукати додавати такі товари до списку бажанок, налаштувати автоматизацію, якщо клієнтів багато.

Змістіть фокус свята

Американці витратили приблизно 2,14 мільярда доларів на подарунки для тварин на День святого Валентина. А частка жінок та чоловіків, які купуватимуть собі самі подарунки на це свято, росте з року у рік.

Тому можна тестувати та зміщувати фокус пропозицій з подарунків для половинок на подарунки для себе, домашніх улюбленців, колег, друзів тощо. Це можна використати як у контенті, так і в рекламних кампаній.

Наприклад, запустити кампанію «Зізнайся у коханні своєму чотирилапому», «Релакс масаж “все для себе” на День Валентина».

Також не варто оминати той факт, що багато пар в Україні військові (або принаймні один з них військовий чи військова) і вони можуть святкувати на відстані. Можна звертатися до цієї аудиторії зі спеціальними пропозиціями — запропонувати безкоштовну доставку і пакування, якщо подарунок відправляється у прифронтові містечка тощо.

Запропонуйте можливість відсвяткувати разом з брендом

Для людей, які не мають пари чи планів на святкування 14 лютого, можна запропонувати провести День закоханих з брендом. Оформити тематичний захід — як зробили Cher17 до Дня незалежності України — куди можуть прийти клієнти бренду, чи ті хто слідкує за соцмережами.

Такий захід — вияв турботи до своїх клієнтів, також він зближує і створює свого роду комʼюніті й вау-ефект. Хоча подібний формат може бути складним у реалізації, можна запланувати щось камерне, як от майстер-класу, для конкретної кількості клієнтів.

«Для одного з наших клієнтів ми пропонуємо провести майстер-клас. Тобто ми пропонуємо відсвяткувати цей день з нами, бо ми любимо нашого клієнта, і нам важливо, щоб він не був сам в цей день. Це хороші ініціативи й, власне, дуже гарно, коли бренди роблять їх.

Наш кейс — це майстер-клас зі створення свічки. І тут неважливо, чи подарує потім її клієнт собі, чи обміняється з партнером. Нам важливо продемонструвати свою турботу в цей день», — Софія Тимо, Head of SMM Department в Inweb.

Ефект неочікуваності — здивуйте, не попереджуючи

Створити вау-ефект на День Валентина можна і по іншому — організувавши особливі подарунки до замовлення, про які не знатимуть клієнти.

Додати до пакування святковий промокод, який діє на наступну покупку до 15 лютого, або поділитися пробниками нового продукту (якщо такий є), запропонувати дрібничку до замовлення — мінісвічку, тематичне печиво з передбаченням тощо.

Можна розробити й додати до пакування листівки-чеклісти «Кохай себе», запропонувавши людям виписати по 10 рис, які вони люблять у собі — проста психологічна вправа, яка може спрацювати як на користь клієнту, так і на асоціацію з брендом.

Проявіть добро до інших — ініціюйте благодійну ініціативу

Благодійність стала обовʼязковою частиною багатьох брендів. На День Валентина можна знайти достатньо ідей для того, щоб залучити клієнтів і підписників у соцмережах до благодійних ініціатив.

  • Організувати відправку подарунків для ЗСУ, попередньо узгодивши куди саме відправлятимете та що.
  • Запустити тематичний благодійний збір, з % від проданих товарів.
  • Запропонувати поділитися подарунками для дітей ветеранів, сиріт тощо.

Wellness Puresport організували активність до Чорної пʼятниці — відправили інфлюенсерам і клієнтам пусті коробки, запропонувавши наповнити їх своїми старими речами і подарунками, щоб передати на благодійність.

Комунікуйте з тими, хто купує в останній момент

17% з тих, хто планує щось на День святого Валентина, чекають 1-2 дні до нього, щоб придбати подарунок. Також в останні роки майже половина витрат США на квіти, цукерки та листівки до Дня Святого Валентина припала на період з 11 по 14 лютого.

З тими, хто купує в останній момент, можна простіше встановити емоційний звʼязок, наприклад, запропонувавши безкоштовне святкове пакування. Це вияв турботи від бренду, який може відкластися і трансформуватися у поради друзям, відгуки у соцмережах, або те, що клієнт повернеться ще раз.

Можна запустити рекламу на подарункові картки та сертифікати в період 11-14 лютого, для тих, хто не впевнений, що купити, або не встигає по часу доставки.
Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого