З 30 серпня усі користувачі Google Ads отримають оновлений дизайн платформи
Google Ads запускає свій оновлений інтерфейс для всіх користувачів від 30 серпня, відмовляючись від старої версії для користувачів настільних комп’ютерів.
Новий дизайн вперше представили у 2023 році, він має більш впорядкований макет, який спрощує навігацію по платформі та доступ до функцій.
Що нового в оновленому дизайні:
- Головне меню: інтерфейс тепер має ліве меню, яке розподіляє сторінки на п’ять розділів: кампанії, цілі, інструменти, білінг та адміністрування.
- Верхній пошуковий рядок дозволяє користувачам швидко знаходити певні інструменти та налаштування.
- Новий макет має сучасний вигляд та відповідає трендам.
Ґрунтуючись на результатах початкового запуску Google, користувачам простіше працювати з оновленим інтерфейсом. Редизайн спростить робочі процеси як для початківців, так і для професіоналів, зробивши інструменти та функції більш доступними.
Google запевняє користувачів, що всі наявні функції та інструменти будуть і надалі підтримуватися у новому інтерфейсі.
Джерело: Search Engine Land