YouTube збільшить тривалість рекламних пауз на телевізорах
YouTube експериментує з довшими рекламними паузами на Connected TV (CTV). Це означає, що користувачі тепер можуть дивитися більше контенту з довшими перервами між рекламами.
Тепер YouTube розширює цей підхід. Глядачі на телевізорах зможуть дивитися контент на 50% довше перед тим, як з’явиться реклама. Якщо реклама не резонує з глядачем, він зможе пропустити її після п’яти секунд перегляду.
Якщо експеримент вдасться, маркетологи отримають більше часу для реклами, а глядачі — менше перерв під час перегляду. Однак є побоювання, що довші рекламні блоки можуть бути менш ефективними для промоції.
З іншого боку, короткі рекламні вставки хоч і привертають більше уваги, але викликають негативні емоції через часті перерви в перегляді.
Джерело: Social Media Today