YouTube тестує нову функцію Hype для просування маловідомих відео

YouTube тестує нову функцію Hype для просування маловідомих відео

YouTube експериментує з новою функцією Hype, яка може підвищити видимість маловідомих відео серед списків популярного контенту за тиждень. Hype працюватиме як мікс опцій «Подобається» та «Поділитися», але з певними обмеженнями та цілями.

Hype не впливатиме на алгоритми пошуку YouTube. Натомість вона фокусується на відео, опублікованих авторами з Партнерської програми YouTube впродовж останніх семи днів.

Глядачі зможуть «розкрутити» відео маловідомих авторів за допомогою Hype.

Найпопулярніші відео від творців Партнерської програми YouTube демонструватимуться в розділі «Дослідити», окремо від стрічки. Це підвищить їхню видимість на головній стрічці.

Джерело: 9to5google

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого