Як одне питання врятувало Ferrari від шахрайства з deepfake
Цього місяця виконавчий директор Ferrari отримав декілька повідомлень у WhatsApp, які, на перший погляд, надходили від генерального директора Бенедетто Віньї.
«Привіт, чи чув ти про велике придбання, яке ми плануємо? Мені може знадобитися твоя допомога», — говорилося в одному з повідомлень.
Воно надійшло з іншого номера з іншим фото профілю, хоча на зображенні був Вінья перед логотипом Ferrari.
«Будь готовий підписати угоду про нерозголошення, яку наш юрист надішле тобі найближчим часом», — зазначалося в іншому повідомленні. «Регулятор ринку Італії та міланська біржа вже проінформовані. Будь готовий і дотримуйся найвищої конфіденційності».
Як стало відомо з джерел, знайомих з ситуацією, це був один з останніх випадків використання deepfake для спроби проникнути в міжнародну компанію. Ferrari уникнула шахрайства завдяки тому, що виконавчий директор помітив дещо дивне.
Під час дзвінка у виконавчого директора виникли сумніви, через механічну інтонацію. Тому він запитав: «Вибач, Бенедетто, але я маю тебе ідентифікувати. Яка була назва книги, яку ти рекомендував кілька днів тому?» Після цього дзвінок миттєво обірвався.
Ferrari розпочала внутрішнє розслідування цього інциденту.
Технології штучного інтелекту можуть спрощувати життя, проте вони ж підвищують ймовірність шахрайства й махінацій, коди потрапляють у неправильні руки.
Тому бізнесу та користувачам варто не випускати з уваги можливість застосування deepfake чи інших технологій і пересвідчуватися у правильності чеків, автентичності осіб з якими спілкуєтеся тощо.
Джерело: Bloomberg