X (Twitter) запустив розширену аналітику для преміумкористувачів

Платформа X(Twitter) представила оновлену вкладку Audience Insights для користувачів X Premium, яка тепер містить дані про вік, стать та країну походження аудиторії.
Оновлений інтерфейс аналітики має покращені формати графіків. А також, крім демографічної інформації, доступні дані про активні години користувачів — це допоможе краще планувати публікації.
Раніше, X пропонував більш розширені аналітичні інструменти, але припинив їх підтримку у 2020 році. Тепер, запуск нових функцій може допомогти повернути довіру користувачів до платформи.
Однак, політика власника X Ілона Маска, який підтримує суперечливі та навіть неправдиві заяви, може вплинути на залучення аудиторії до платформи. Маск наголошує на свободі слова та на тому, що кожен має право висловлювати будь-які думки, навіть якщо вони некоректні. Така позиція може відштовхувати користувачів, які не бажають ризикувати своєю репутацією.
Джерело: SocialMediaToday