X (Twitter) запустив розширену аналітику для преміумкористувачів 

X (Twitter) запустив розширену аналітику для преміумкористувачів 

Платформа X(Twitter) представила оновлену вкладку Audience Insights для користувачів X Premium, яка тепер містить дані про вік, стать та країну походження аудиторії.

Оновлений інтерфейс аналітики має покращені формати графіків. А також, крім демографічної інформації, доступні дані про активні години користувачів — це допоможе краще планувати публікації.

Раніше, X пропонував більш розширені аналітичні інструменти, але припинив їх підтримку у 2020 році. Тепер, запуск нових функцій може допомогти повернути довіру користувачів до платформи. 

Однак, політика власника X Ілона Маска, який підтримує суперечливі та навіть неправдиві заяви, може вплинути на залучення аудиторії до платформи. Маск наголошує на свободі слова та на тому, що кожен має право висловлювати будь-які думки, навіть якщо вони некоректні. Така позиція може відштовхувати користувачів, які не бажають ризикувати своєю репутацією. 

Джерело: SocialMediaToday

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого