WhatsApp тестує функцію відписки від спамних повідомлень компаній

WhatsApp тестує функцію, яка дасть змогу контролювати повідомлення від бізнес-акаунтів. Замість повного блокування, тепер можна буде відписатися лише від реклами, залишивши важливі оновлення, наприклад, про замовлення чи коди підтвердження.
Для цього з’являться кнопки «Цікавить» або «Не цікавить». Також можна буде призупиняти маркетингові повідомлення, а потім відновлювати їх, наприклад, на час розпродажів.

До цього часу вибір був лише між отриманням усіх повідомлень або повним блокуванням бізнесу.
В Meta, власнику WhatsApp, пояснили, що нова функція допоможе зменшити кількість небажаних повідомлень і навчити бізнеси краще спілкуватися з клієнтами.
WhatsApp Business приносить компанії значний дохід: у третьому кварталі 2024 року він досяг $434 млн. Нові інструменти спрямовані на те, щоб користувачі отримували тільки потрібні їм повідомлення, а платформа залишалася зручною для особистого спілкування.
Джерело: TechCrunch