WhatsApp тестує функцію відписки від спамних повідомлень компаній

WhatsApp тестує функцію відписки від спамних повідомлень компаній

WhatsApp тестує функцію, яка дасть змогу контролювати повідомлення від бізнес-акаунтів. Замість повного блокування, тепер можна буде відписатися лише від реклами, залишивши важливі оновлення, наприклад, про замовлення чи коди підтвердження.

Для цього з’являться кнопки «Цікавить» або «Не цікавить». Також можна буде призупиняти маркетингові повідомлення, а потім відновлювати їх, наприклад, на час розпродажів.

Фото: WhatsApp тестує функцію відписки від спамних повідомлень компаній

До цього часу вибір був лише між отриманням усіх повідомлень або повним блокуванням бізнесу.

В Meta, власнику WhatsApp, пояснили, що нова функція допоможе зменшити кількість небажаних повідомлень і навчити бізнеси краще спілкуватися з клієнтами.

WhatsApp Business приносить компанії значний дохід: у третьому кварталі 2024 року він досяг $434 млн. Нові інструменти спрямовані на те, щоб користувачі отримували тільки потрібні їм повідомлення, а платформа залишалася зручною для особистого спілкування.

Джерело: TechCrunch

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого