Дослідження: використання терміну «ШІ» в описах продуктів може знизити продажі
Штучний інтелект все частіше зустрічається в продуктах — від програм для телефону до ґаджетів. Проте нове дослідження, проведене Вашингтонським державним університетом (WSU) показує, що згадка про ШІ в описах продуктів може негативно вплинути на продажі.
Дослідження, проведене серед більш ніж 1000 американців, виявило, що згадка про ШІ знижує довіру до продукту, і може зменшувати наміри покупців до покупки.
У ході експериментів учасникам були представлені описи різних продуктів і послуг, частина яких містила згадку про «штучний інтелект». Результати показали, що учасники менше купували телевізори, в описі яких згадувалося ШІ.
Попри скептицизм споживачів, інвестори та великі компанії активно вкладають кошти у розвиток ШІ. В останньому звіті EY зазначається, що 95% керівників компаній інвестують у ШІ й планують збільшувати ці інвестиції наступного року.
Ці висновки можуть стати важливим сигналом для маркетологів і бізнесів, які намагаються використовувати ШІ для збільшення продажів.
Джерело: Fast Company