В Google Ads зʼявилася нова ціль для рекламних кампаній — повідомлення WhatsApp
Google Ads оголосив про впровадження нової цілі для рекламних кампаній — «Повідомлення з ваших оголошень». Ця функція інтегрує рекламу в Google Ads із платформою WhatsApp Business, надаючи компаніям можливість напряму отримувати повідомлення від клієнтів.
Функція базується на інтеграції через WhatsApp Extension, яка вже доступна для створення нових рекламних кампаній. Завдяки цій інтеграції бізнес може відповідати на запити користувачів, які натискають на оголошення в Google Ads і автоматично перенаправляються у WhatsApp для спілкування.
Google пояснює, що нова ціль дозволяє зменшити час, який клієнт витрачає на зв’язок із компанією, і підвищити ефективність рекламних кампаній. Замість традиційних форм збору лідів, користувачі можуть швидко надіслати повідомлення компанії, використовуючи знайомий формат месенджера.
Для малого та середнього бізнесу це корисно, оскільки реклама з повідомленнями може зменшити витрати на залучення клієнтів, збільшити кількість лідів і сприяти більшій залученості аудиторії.
Джерело: Swipe Insight