В Google Ads зʼявилася нова ціль для рекламних кампаній — повідомлення WhatsApp

В Google Ads зʼявилася нова ціль для рекламних кампаній — повідомлення WhatsApp

Google Ads оголосив про впровадження нової цілі для рекламних кампаній — «Повідомлення з ваших оголошень». Ця функція інтегрує рекламу в Google Ads із платформою WhatsApp Business, надаючи компаніям можливість напряму отримувати повідомлення від клієнтів.

Функція базується на інтеграції через WhatsApp Extension, яка вже доступна для створення нових рекламних кампаній. Завдяки цій інтеграції бізнес може відповідати на запити користувачів, які натискають на оголошення в Google Ads і автоматично перенаправляються у WhatsApp для спілкування.

Google пояснює, що нова ціль дозволяє зменшити час, який клієнт витрачає на зв’язок із компанією, і підвищити ефективність рекламних кампаній. Замість традиційних форм збору лідів, користувачі можуть швидко надіслати повідомлення компанії, використовуючи знайомий формат месенджера.

Інтеграція реклами з WhatsApp є логічним кроком для Google, враховуючи популярність месенджера серед бізнесів і клієнтів у всьому світі. WhatsApp давно використовується як інструмент для спілкування, і його адаптація під рекламні кампанії дозволяє компаніям створювати персоналізовані діалоги з потенційними покупцями.

Для малого та середнього бізнесу це корисно, оскільки реклама з повідомленнями може зменшити витрати на залучення клієнтів, збільшити кількість лідів і сприяти більшій залученості аудиторії.

Джерело: Swipe Insight

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого