Український бренд COOSH представив новий логотип, підкресливши свою ідентичність

Український бренд COOSH представив новий логотип, підкресливши свою ідентичність

Український бренд одягу та аксесуарів COOSH, заснований у 2017 році, презентував новий логотип. Оновлений дизайн — це монограма, яка інтегрує літери з назви бренду, що символізує їхню остаточно сформовану ідентичність.

У компанії пояснюють, що логотип є результатом тривалого пошуку власного стилю: «Це не просто новий знак, а символ того, що ми не змінилися, а знайшли себе та свої принципи».

До запуску нового логотипа бренд також випустив нові лофери та водолазку, що знаменує їхній вихід у середній ціновий сегмент ринку.

За повідомленнями, бренд COOSH анонсує більше новин до кінця року, продовжуючи рух у новому напрямку.

Джерело: COOSH

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого