Український бренд COOSH представив новий логотип, підкресливши свою ідентичність
Український бренд одягу та аксесуарів COOSH, заснований у 2017 році, презентував новий логотип. Оновлений дизайн — це монограма, яка інтегрує літери з назви бренду, що символізує їхню остаточно сформовану ідентичність.
У компанії пояснюють, що логотип є результатом тривалого пошуку власного стилю: «Це не просто новий знак, а символ того, що ми не змінилися, а знайшли себе та свої принципи».
До запуску нового логотипа бренд також випустив нові лофери та водолазку, що знаменує їхній вихід у середній ціновий сегмент ринку.
За повідомленнями, бренд COOSH анонсує більше новин до кінця року, продовжуючи рух у новому напрямку.
Джерело: COOSH