У Японії салони краси пропонують послугу «без розмов»

У Японії салони краси пропонують послугу «без розмов»

У Японії набирає популярності новий формат обслуговування в салонах краси, який передбачає відсутність спілкування між клієнтами та персоналом. Така послуга пропонує клієнтам можливість розслабитися у тиші та уникнути будь-яких розмов.

Інвнціатором став салон Hair Works Credo у Токіо, який ще у 2014 році почав пропонувати три варіанти взаємодії: звичайну розмову, обмежене спілкування або повну тишу — формат, відомий як kaiwa nashi («без розмов»). Такий підхід швидко здобув популярність серед тих, хто хоче насолодитися спокоєм.

Послугу запровадили для інтровертів, але тепер її часто обирають клієнти, які просто прагнуть спокійного дня. За статистикою від салонів, 60% клієнтів обирають тишу, використовуючи цей час для читання, прослуховування музики або роздумів.

Особливо популярною така послуга є серед молоді віком 20–30 років. Дослідження показали, що понад половина опитаних у цій віковій групі вважає за краще уникати розмов у салонах краси, пояснюючи це бажанням уникнути незручних тем, як-от робота чи особисте життя.

Для України такий тип послуг теж може бути актуальним, тому можна розглянути як ідею для салонів чи перукарень.

Джерело: Creapills

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого