У Японії салони краси пропонують послугу «без розмов»
У Японії набирає популярності новий формат обслуговування в салонах краси, який передбачає відсутність спілкування між клієнтами та персоналом. Така послуга пропонує клієнтам можливість розслабитися у тиші та уникнути будь-яких розмов.
Інвнціатором став салон Hair Works Credo у Токіо, який ще у 2014 році почав пропонувати три варіанти взаємодії: звичайну розмову, обмежене спілкування або повну тишу — формат, відомий як kaiwa nashi («без розмов»). Такий підхід швидко здобув популярність серед тих, хто хоче насолодитися спокоєм.
Послугу запровадили для інтровертів, але тепер її часто обирають клієнти, які просто прагнуть спокійного дня. За статистикою від салонів, 60% клієнтів обирають тишу, використовуючи цей час для читання, прослуховування музики або роздумів.
Особливо популярною така послуга є серед молоді віком 20–30 років. Дослідження показали, що понад половина опитаних у цій віковій групі вважає за краще уникати розмов у салонах краси, пояснюючи це бажанням уникнути незручних тем, як-от робота чи особисте життя.
Джерело: Creapills