У Snap зростає кількість користувачів, на тлі можливої заборони TikTok в США

Цей сплеск відбувся на фоні можливої заборони TikTok на американському ринку, після підписання президентом Байденом законопроєкту, який зобовʼязує ByteDance продати TikTok.
У Snapchat також спостерігається загальне збільшення часу, який користувачі проводять на платформі, особливо в Spotlight та історіях. Компанія пов’язує цей приріст з удосконаленими алгоритмами ранжування контенту, які значно покращили залучення користувачів за останній рік.
Станом на перший квартал 2024 року Snapchat повідомив про 422 мільйони щоденних активних користувачів, що на 10% більше, ніж у попередньому році. Платний сервіс платформи Snapchat+ також збільшив кількість підписників більш ніж утричі — до понад 9 мільйонів.
У фінансовому плані дохід Snap збільшився на 21%, досягнувши $1,195 млн. Цей фінансовий підйом пов’язаний з удосконаленням рекламних можливостей Snap і зростанням попиту на рекламні пропозиції прямого відгуку. За словами компанії, кількість малих і середніх рекламодавців у Snapchat зросла на 85% порівняно з минулим роком.
У фокусі Snap Inc. — просування технології генеративного штучного інтелекту для створення нових ефектів, завдяки яким кількість взаємодій з користувачами зросла на понад 50%, порівняно з минулим роком.
Snapchat представив сервіс для коротких відео Spotlight наприкінці 2020 року, маючи на меті конкурувати з TikTok.
Джерело: techcrunch