TikTok оновив пошукову рекламу в застосунку

TikTok оновив пошукову рекламу в застосунку

TikTok оновив свої пошукові рекламні кампанії, надавши компаніям більше можливостей для керування показом їхньої реклами. Тепер рекламодавці можуть обирати ключові слова, за якими їхні оголошення будуть показуватися в результатах пошуку.

Це дозволяє точніше налаштовувати кампанії порівняно з попередньою системою, де оголошення показувалися автоматично за релевантними запитами.

Фото: Оновлена пошукова реклама в TikTok

Раніше функція Search Ads Toggle додавала рекламу в пошукові результати без можливості вибору ключових слів. Тепер бренди мають більше контролю над тим, як і де їхня реклама з’являється у пошуку.

Search Ads Toggle — це функція у TikTok, яка дозволяє рекламодавцям вмикати показ своїх оголошень у результатах пошуку застосунку. Коли ця функція активована, оголошення автоматично з’являються у відповідь на релевантні запити користувачів, що шукають контент на платформі.

Згідно з даними TikTok, 57% користувачів активно використовують пошук у застосунку, а 23% роблять це протягом перших 30 секунд після відкриття. Також кампанії, які поєднують пошукову рекламу з іншими форматами, як-от In-Feed Ads, забезпечують на 20% більше конверсій.

In-Feed Ads — це реклама у TikTok, яка з’являється у стрічці користувачів як звичайне відео, інтегруючись у контент і дозволяючи взаємодію через заклик до дії (Call to Action), наприклад, перехід на сайт або покупку.

Оновлення особливо важливе для брендів, які працюють у сфері електронної комерції, оскільки TikTok стає популярною платформою для пошуку товарів і покупок.

Джерело: Social Media Today

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого