TikTok тестує рекламу з функцією прямих повідомлень
TikTok розширює свої рекламні функції, запустивши функцію Direct Messaging Ads. Цей формат реклами наразі доступний у тестовому режимі в окремих регіонах і передбачає інтерактивну взаємодію користувачів із брендами через повідомлення в застосунку.
Для використання цього формату необхідно мати TikTok Business Account, налаштування дозволу на прямі повідомлення для всіх та зв’язок акаунту з TikTok Ads Manager. Кампанія налаштовується під конкретні цілі, зокрема для ініціювання розмов через прямі повідомлення або залучення до переходу за посиланням.
Маркетологи можуть:
- Завантажити готове відео.
- Вибрати матеріали для креативу із бібліотеки.
- Створити нове відео на платформі TikTok.
Функція Only show as ad дозволяє приховати рекламні матеріали з бізнес-акаунту, залишаючи їх доступними лише як рекламу.
Новий формат реклами дозволяє скоротити шлях від взаємодії до конверсії, адже користувачі можуть спілкуватися з брендами безпосередньо в застосунку. TikTok орієнтується на підвищення залученості аудиторії та створення нових можливостей для бізнесу, що може стати ефективним інструментом у 2025 році.
Джерело: Swipe Insight