TikTok тестує рекламу з функцією прямих повідомлень

TikTok тестує рекламу з функцією прямих повідомлень

TikTok розширює свої рекламні функції, запустивши функцію Direct Messaging Ads. Цей формат реклами наразі доступний у тестовому режимі в окремих регіонах і передбачає інтерактивну взаємодію користувачів із брендами через повідомлення в застосунку.

Для використання цього формату необхідно мати TikTok Business Account, налаштування дозволу на прямі повідомлення для всіх та зв’язок акаунту з TikTok Ads Manager. Кампанія налаштовується під конкретні цілі, зокрема для ініціювання розмов через прямі повідомлення або залучення до переходу за посиланням.

Маркетологи можуть:

  • Завантажити готове відео.
  • Вибрати матеріали для креативу із бібліотеки.
  • Створити нове відео на платформі TikTok.

Функція Only show as ad дозволяє приховати рекламні матеріали з бізнес-акаунту, залишаючи їх доступними лише як рекламу.

Новий формат реклами дозволяє скоротити шлях від взаємодії до конверсії, адже користувачі можуть спілкуватися з брендами безпосередньо в застосунку. TikTok орієнтується на підвищення залученості аудиторії та створення нових можливостей для бізнесу, що може стати ефективним інструментом у 2025 році.

Джерело: Swipe Insight

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого