TikTok розширює функцію Live Shopping у нових регіонах

TikTok розширює функцію Live Shopping у нових регіонах

TikTok активніше розвиває напрям онлайн-шопінгу через прямі трансляції. У Китаї ця функція вже приносить компанії значну частину доходу, тому сервіс розширює її в інших країнах. За даними South China Morning Post, TikTok планує запустити Live Shopping у Німеччині, Італії та Франції, а також вийти на ринки Японії та Бразилії до кінця року.

Раніше TikTok додав функціонал TikTok Shop у Мексиці, розширюючи присутність у Латинській Америці. Проте в інших країнах Live Shopping поки що не досяг такого успіху, як у Китаї, де місцевий аналог TikTok, Douyin, щорічно генерує $500 млрд продажів.

Попри це, зацікавленість у покупках через TikTok зростає. Під час розпродажу Black Friday 2023 року продажі на платформі зросли в три рази, а функція прямих трансляцій стала головним чинником залучення покупців. Також компанія відзначає зростання популярності Live Streaming у Південно-Східній Азії.

За даними TikTok, у 2024 році понад 100 млн користувачів виходили в прямий ефір, а 46 млн зробили це вперше. Загалом у Live-чатах створили 269 мільярдів повідомлень, а 250 тисяч стрімерів подвоїли свій дохід порівняно з 2023 роком.

Джерело: Social Media Today

Яна Поліщук
Яна Поліщук
• Content Writer
Inweb
Редактор за фахом і райтер за покликанням. Уже понад 13 років пишу тексти, які допомагають читачам знайти відповіді на свої запитання. Люблю слова і їхню силу, але «порожні» і «без цілі» — безжально видаляю. Уважна до деталей, бо вірю, що саме вони роблять тексти живими й переконливими.
Більше цікавого