TikTok розширює функцію Live Shopping у нових регіонах

TikTok активніше розвиває напрям онлайн-шопінгу через прямі трансляції. У Китаї ця функція вже приносить компанії значну частину доходу, тому сервіс розширює її в інших країнах. За даними South China Morning Post, TikTok планує запустити Live Shopping у Німеччині, Італії та Франції, а також вийти на ринки Японії та Бразилії до кінця року.
Попри це, зацікавленість у покупках через TikTok зростає. Під час розпродажу Black Friday 2023 року продажі на платформі зросли в три рази, а функція прямих трансляцій стала головним чинником залучення покупців. Також компанія відзначає зростання популярності Live Streaming у Південно-Східній Азії.
За даними TikTok, у 2024 році понад 100 млн користувачів виходили в прямий ефір, а 46 млн зробили це вперше. Загалом у Live-чатах створили 269 мільярдів повідомлень, а 250 тисяч стрімерів подвоїли свій дохід порівняно з 2023 роком.
Джерело: Social Media Today