TikTok представив інструменти штучного інтелекту для роботи з рекламою
TikTok інтегрує генеративний ШІ у свою платформу для реклами із запуском TikTok Symphony. Інструмент розроблений, щоб допомогти маркетологам створювати, покращувати та оптимізувати digital-рекламу.
Що нового:
- Творча студія Symphony. Відеогенератор зі штучним інтелектом, який створює готові до публікації відео, використовуючи дані рекламодавців, спрощуючи розробку відео для кампаній TikTok. Інструмент також пропонує брендам готові відео для рекламних кампаній в TikTok Ads Manager.
- Symphony Assistant. Асистент зі штучним інтелектом, який підтримує рекламодавців у написанні та редагуванні сценаріїв, пропонує тренди та стратегії просування для конкретних секторів.
- Інтеграція з Symphony Ads Manager. Цей інструмент автоматично покращує та оптимізує наявні відео, забезпечуючи трендовість і вірусність контенту.
TikTok також запускає хаб TikTok One — комплексний ресурс для маркетологів, який надає доступ до майже двох мільйонів авторів, агентств та порад для ефективного використання інструментів TikTok.
Окрім цього платформа впроваджує предиктивні функції штучного інтелекту, щоб допомогти рекламодавцям ставити та досягати цілей кампанії, дозволяючи їм обирати найкращі ресурси та націлюватись на потрібну аудиторію, відповідно до їхнього бюджету та цілей.
Джерело: TechCrunch