TikTok дозволить бізнесу створювати власних віртуальних інфлюенсерів
TikTok запустив Symphony Digital Avatars та AI Dubbing — інструменти, призначені для покращення створення контенту на платформі. Ці функції, представлені на TikTok World 2024, є частиною пакету Symphony, який інтегрує штучний інтелект у платформу для реклами, щоб допомогти брендам створювати цікавий контент.
Symphony використовує генеративний ШІ для створення реалістичних аватарів для реклами продуктів та прямих трансляцій. Ці аватари бувають двох типів: стокові, створені на основі ліцензованих акторів, і кастомні, які користувачі можуть створити за власними образами.
Такий аватар зможе перекладати контент більш ніж 10 мовами, долаючи мовні бар’єри та охоплюючи ширшу аудиторію. Цей інструмент автоматично визначає мову застосунку глядача, транскрибує, перекладає та дублює відео, полегшуючи комунікацію на глобальному рівні.
За словами TikTok, ШІ-аватари Symphony можуть: «Допомогти творцям і брендам охопити більшу аудиторію та донести до неї важливі меседжі в цікавий спосіб».
У китайському аналогу TikTok, Douyin такі цифрові інфлюенсери показали свою ефективність. Вони ведуть цілодобові трансляції та рекламують різні товари, сприяючи рекордним продажам.
А звіт MIT Technology Review підкреслює, що такі ШІ-аватари стають рентабельнішими. Тому що створити такого аватара можна, маючи кілька хвилин відео та близько 1000 доларів, при цьому бренди отримають персонального стрімера, здатного працювати в режимі 24/7.
Джерело: TikTok Newsroom