Telegram інтегрує перевірку облікових записів через сторонні авторитетні сервіси
![Telegram інтегрує перевірку облікових записів через сторонні авторитетні сервіси](https://inweb.ua/blog/wp-content/uploads/2025/01/frame-361-1120x588.png)
Telegram випустив перше оновлення у 2025 році. Додали верифікацію облікових записів через сторонні організації, нові фільтри для пошуку повідомлень і можливість створити NFT-подарунків.
Telegram дозволив стороннім авторитетним організаціям, зокрема регуляторам чи освітнім консорціумам, перевіряти облікові записи. Замість синьої галочки профілі отримають спеціальний логотип організації. Telegram заявив, що це нововведення спрямоване на боротьбу з шахрайством і дезінформацією.
![](https://techcrunch.com/wp-content/uploads/2025/01/TG-Third-party-verification.gif?w=680)
Для верифікації користувачі та організації мають пройти перевірку й подати заявку. Сторонні організації зможуть використовувати API Telegram для того, щоб додати чи видалити статус перевіреного облікового запису. Цей підхід подібний до механізму, який використовують у X (Twitter) для верифікації акаунтів організацій.
Користувачі тепер можуть створювати NFT-подарунки з кастомними фонами та іконками, використовуючи внутрішню валюту Telegram Stars. Її можна придбати через застосунок або сайт Fragment із підключеним криптогаманцем TON. Подарунки можна продавати на інших платформах, але Telegram стягує плату за перетворення подарунків на NFT для покриття блокчейн-транзакцій.
![Новини: NFT-подарунки](https://inweb.ua/blog/wp-content/uploads/2025/01/image-1120x958.png)
Окрім того, Telegram запустив розширені фільтри пошуку, що дозволяють ефективніше шукати повідомлення в приватних чатах, групах і каналах. Також, месенджер додав можливість реагувати емодзі на системні повідомлення, наприклад, про приєднання до групи.
![Фото: Telegram інтегрує перевірку облікових записів через сторонні авторитетні сервіси](https://inweb.ua/blog/wp-content/uploads/2025/01/image-1.png)
Telegram продовжує інтегрувати нові технології та розширювати функціонал, пропонуючи користувачам більше можливостей для взаємодії та персоналізації.
Джерело: TechCrunch