Taboola запустила ШІ-асистента Abby для оптимізації рекламних кампаній
Taboola представила ШІ-асистента Abby, який спрощує створення рекламних кампаній. Інструмент дозволяє маркетологам налаштовувати бюджет, таргетинг, а також створювати рекламні матеріали через простий і зрозумілий інтерфейс. Це робить процес доступним навіть для тих, хто не має досвіду в рекламі.
За допомогою Abby кампанії можна запускати на 75% швидше, ніж при ручному налаштуванні. Інструмент також дозволяє редагувати зображення, створювати заклики до дії та створювати заклики до дії без необхідності користуватися складним програмним забезпеченням.
Taboola зазначає, що цей інструмент сприятиме демократизації реклами, оскільки зробить процеси доступнішими для всіх, незалежно від їхнього досвіду. За даними компанії, близько 91% маркетологів вже використовують або планують використовувати генеративний штучний інтелект, а 81% вважають, що це підвищить їхні продажі.
Платформа Taboola співпрацює з великими світовими медіаплатформами, такими як Yahoo, CNBC та BBC, і досягає щоденної аудиторії в 600 мільйонів користувачів. Компанія також відіграє ключову роль в ecommerce, забезпечуючи понад 1 мільйон покупок щомісяця для таких брендів як Walmart і eBay.
Джерело: Swipe Insight