Світовий дохід від реклами перевищить $1 трлн: лідери Google і Meta
Згідно зі звітом GroupM, медіаагентства WPP, у 2024 році глобальний ринок реклами вперше перевищить позначку в $1 трильйон. Основну частину цих доходів контролюватимуть технологічні гіганти: Google, Meta, ByteDance, Amazon та Alibaba.
Основні статистичні дані від GroupM:
- Світові доходи від реклами збільшаться на 9,5%, а у 2025 році — зростуть ще на 7,7%.
- Доходи від друкованих ЗМІ скоротяться на 4,5%, а у 2025 році — на 3%.
- Рекламний ринок Китаю зросте на 13,5%, досягнувши $204,5 мільярда.
- Рекламний ринок США досягне $379 мільярдів доходу.
- У 2025 році digital-реклама, зокрема стрімінгові сервіси, онлайн-новини та журнали, складатимуть 82% від загальних доходів ринку.
Якщо прогнози справдяться, штучний інтелект та автоматизація стануть головними інструментами для інновацій у рекламі, компенсуючи економічні виклики та високі витрати на позики. Ці технології допоможуть підвищити персоналізацію, оптимізувати рекламні бюджети та спростити керування рекламними кампаніями.
Водночас складні умови на розвинених ринках, зокрема США та Великої Британії, можуть стримувати зростання. До того ж геополітичні ризики, зокрема тарифи та коливання валютних курсів, здатні чинити тиск на рекламні витрати в секторах споживчих товарів і люкс-сегменті.
Рубіж у $1 трлн підкреслює домінування digital-платформ, де технологічні гіганти Google і Meta отримують левову частку рекламних витрат. У 2025 році маркетологам важливо адаптувати свої стратегії, використовувати штучний інтелект для більш точного таргетингу та враховувати зміну поведінки споживачів. Водночас — необхідно ефективно орієнтуватися в умовах економічної невизначеності, щоб залишатися конкурентоспроможними.
Джерело: Search Engine Land