Spotify запускає агентство Creative Lab з ШІ-рекламою
Spotify оголосив про запуск свого креативного агентства Creative Lab. Також компанія розкрила плани щодо тестування генеративної реклами на основі штучного інтелекту.
Creative Lab має допомогти Spotify залучити більше рекламодавців на свою платформу, яка зараз налічує 615 мільйонів слухачів у світі. Агентство запропонує маркетологам можливість охопити їх аудиторію за допомогою персоналізованої реклами.
Spotify також розробляє новий інструмент штучного інтелекту для рекламодавців Quick Audio. Він дозволить брендам генерувати сценарії та закадрові голоси за допомогою технології генеративного ШІ. За словами представника компанії, Quick Audio незабаром буде доступний в Spotify Ads Manager.
Керівник Spotify раніше згадував про плани компанії використовувати ШІ для створення реклами для подкастерів, розширюючи сферу застосування штучного інтелекту.
Бренди, які співпрацюють з Creative Lab, можуть розраховувати на створення відео- та аудіореклами, цифрових колаборацій у застосунках та інтерактивні формати з CTA.
Як приклад можливостей Creative Lab, Spotify навів свою співпрацю з Rockstar Energy Drink, яка запустила серію концертів «Press Play» з прямою трансляцією за участю репера Stormzy. Інший клієнт, компанія-виробник напоїв Aperol, також працюватиме з Creative Lab над майбутніми проєктами.
Джерело: TechCrunch