Сем Альтман перейменував скандальний проєкт Worldcoin на World

Сем Альтман перейменував скандальний проєкт Worldcoin на World

Проєкт криптовалюти Worldcoin, який створив Сем Альтман, перейменували на World. Ребрендинг має розширити масштаби проєкту, який тепер зосереджується не лише на криптовалюті, а й на підтвердженні людської особистості.

World запустили у 2019 році як спробу забезпечити універсальний базовий дохід за допомогою сканування райдужки ока. Для цього використовувався спеціальний пристрій під назвою Orb, який обмінював біометричні дані на токени WLD.

Згодом, із розвитком штучного інтелекту і зростання популярності ChatGPT, основна увага змістилася на ідентифікацію користувачів, аби протистояти ризикам створення ботів та фейкових облікових записів.

Інтерес до цього проєкту нагадує любов Марка Цукерберга до метавсесвітів, яка не завжди виявляється рентабельною. Альтман бачить у World інфраструктурний рівень для майбутнього, де ШІ взаємодіє з людьми. Проте масштабні ідеї Альтмана супроводжувалися і численними скандалами.

Експерти з конфіденційності неодноразово висловлювали побоювання, що обмін біометрії на криптовалюту може призвести до зловживань.

Наприклад, у 2022 році у тестуванні Worldcoin у країнах Глобального Півдня брали участь малозабезпечені люди, які віддали свої дані, але чекали винагороди протягом тривалого часу. Це викликало обурення. Також операторам Orb — людям, які збирали біометричні дані, — доводилося стикатися з ризиками з боку місцевої влади, нестабільними виплатами та змінами у вимогах.

Зміна назви також пов’язана зі зниженням популярності криптовалют після краху біржі FTX, що підштовхнуло проєкт до перегляду свого позиціонування.

Водночас World презентував оновлену версію пристрою для сканування, який тепер має біле покриття замість хромованого, а також нову функцію мобільних сканувань на замовлення. Відтепер користувачі можуть замовити сканування райдужки «як доставку піци». Компанія також планує відкриття сканувальних станцій у кав’ярнях та крамницях.

Попри скандали та критику, Сем Альтман продовжує просувати проєкт, наголошуючи на необхідності масштабування. За його словами, це єдиний шлях, аби зрозуміти, чи зможе World вплинути на майбутнє.

Джерело: Forbes

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого