SearchGPT стає популярнішим, але не замінює пошук у Google

SearchGPT стає популярнішим, але не замінює пошук у Google

Штучний інтелект змінює підхід до пошуку інформації, але не витісняє класичні пошукові системи. Опитування Higher Visibility серед 1 500 американців підтвердило, що майже 80% респондентів все ще віддають перевагу пошуку в Google або Bing, а ШІ-інструменти використовують зазвичай, як додатковий ресурс.

Популярність ШІ залежить від віку: молодь частіше шукає інформацію через ШІ, зокрема у соцмережах. Старші користувачі довіряють традиційним пошуковикам. Водночас ШІ-платформи вже активно застосовують для порівняння товарів, аналізу відгуків і пошуку натхнення для покупок.

Класичні пошукові системи залишаються основним інструментом для загального пошуку, але ШІ поступово змінює поведінку користувачів, зокрема у сфері онлайн-шопінгу та локального бізнесу.

Джерело: Search Engine Land

Яна Поліщук
Яна Поліщук
• Content Writer
Inweb
Редактор за фахом і райтер за покликанням. Уже понад 13 років пишу тексти, які допомагають читачам знайти відповіді на свої запитання. Люблю слова і їхню силу, але «порожні» і «без цілі» — безжально видаляю. Уважна до деталей, бо вірю, що саме вони роблять тексти живими й переконливими.
Більше цікавого