Реклама нового iPad Pro (2024) викликала негативну реакцію щодо Apple
Нещодавній рекламний ролик Apple, присвячений новому iPad Pro, викликав суперечки та негативну реакцію. У простому рекламному ролику застосовується прес, який здавлює музичні інструменти, техніку, іграшки, а в кінці розкривається і показує новий iPad.Компанія хотіла продемонструвати простий меседж — все, що традиційно робиться за допомогою різних інструментів, тепер можна зробити за допомогою нового iPad. Проте ця реклама була сприйнята неоднозначно і викликала негативну реакцію, через контекст.
Візуально рекламний ролик виконаний досконало і цікаво. Предмети здавлює масивний прес, можна проглянути як вони трощаться, ефектні бризки додають кольору. Однак компанія дещо невчасно використала такий прийом.
В умовах, коли голлівудські письменники та актори проводять мітинги на захист своїх робочих місць від ШІ, ігрові студії проводять масові звільнення, а на таких платформах, YouTube і TikTok, з’являється все більше музикантів зі штучним інтелектом. Занепокоєння щодо автоматизації та витіснення робочих місць штучним інтелектом зростає.
У цьому контексті реклама Apple викликає суперечки, припускаючи, що зусилля авторів контенту та автентичні програвачі, музичні інструменти, можна замінити технологіями.
Реакція на ролик розповсюдилася швидко. Г’ю Ґрант у своєму X (Twitter) назвав рекламу «знищенням людського досвіду».
Інші стверджують, що Apple, яку минулого року критикували за повільну реакцію на розвиток штучного інтелекту, неправильно оцінила настрої громадськості, не врахувавши думки аудиторії.
Цей досвід демонструє, що потрібно зважати на контекст та думки аудиторії. Оскільки простий прийом сьогодні можуть тлумачити по-різному.
Оновлення 10.05: Apple перепросили за рекламу нового iPad Pro.
«Креативність закладена в ДНК Apple, і для нас важливо створювати продукти, які розширюють можливості творчих людей по всьому світу. Наша мета — завжди відзначати безліч способів самовираження та допомагати втілювати ідеї у життя за допомогою iPad. З цим відео ми не влучили в ціль, і нам дуже шкода».
Це зазначив у своїй заяві Тор Міхрен, віцепрезидент Apple з маркетингових комунікацій для Ad Age.
Джерело: The Verge