Google впроваджує можливість пошуку в історії переглядів Chrome за допомогою природної мови

Google впроваджує можливість пошуку в історії переглядів Chrome за допомогою природної мови

Google анонсує нову функцію для браузера Chrome, яка дозволить користувачам шукати в історії переглядів, ставлячи запитання природною мовою. За допомогою системи Gemini, користувачі зможуть вводити питання, наприклад «Який магазин морозива я дивився минулого тижня?» і отримувати відповідні сторінки зі своєї історії переглядів.

Фото: Можливість пошуку в історії переглядів Chrome за допомогою природної мови

«Ми прагнемо створити більш розмовний інтерфейс для історії переглядів Chrome, щоб людям не потрібно було запам’ятовувати URL-адреси» — Паріса Табріз, віцепрезидентка Chrome.

Наразі, ця функція буде доступна лише на персональних комп’ютерах у США та буде ввімкнена за замовчуванням. Вона не працюватиме з вебсайтами, відвіданими в режимі інкогніто. Компанія також підкреслила, що не використовує історію переглядів чи вкладки для тренування своїх мовних моделей.

Джерело: Engadget

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого