Google впроваджує можливість пошуку в історії переглядів Chrome за допомогою природної мови

Google анонсує нову функцію для браузера Chrome, яка дозволить користувачам шукати в історії переглядів, ставлячи запитання природною мовою. За допомогою системи Gemini, користувачі зможуть вводити питання, наприклад «Який магазин морозива я дивився минулого тижня?» і отримувати відповідні сторінки зі своєї історії переглядів.

«Ми прагнемо створити більш розмовний інтерфейс для історії переглядів Chrome, щоб людям не потрібно було запам’ятовувати URL-адреси» — Паріса Табріз, віцепрезидентка Chrome.
Наразі, ця функція буде доступна лише на персональних комп’ютерах у США та буде ввімкнена за замовчуванням. Вона не працюватиме з вебсайтами, відвіданими в режимі інкогніто. Компанія також підкреслила, що не використовує історію переглядів чи вкладки для тренування своїх мовних моделей.
Джерело: Engadget