Продажі зоотоварів в Україні зросли на 50% за три роки — дослідження «Епіцентру»

Продажі зоотоварів в Україні зросли на 50% за три роки — дослідження «Епіцентру»

Ринок зоотоварів в Україні зріс на понад 50% за останні три роки — такі результати дослідження українського ритейлера «Епіцентр». Продажі товарів для тварин у самій мережі збільшилися на 80%. Більше інсайтів з дослідження наводимо далі.

На перші місця за продажами вийшли корми та ласощі для котів і собак — вони зросли на 23% цього року. З 2021 року продажі виросли майже у 2,5 раза для собак, і на 73% для котів. У 2024 році обсяги кормів для котів і собак практично зрівнялись.

За результатами дослідження, війна вплинула на ставлення українців до домашніх тварин. Вони дедалі частіше обирають преміальні корми, зокрема холістик. Також обирають товари, які покращують умови життя улюбленців. 

Холістик — це корм, виготовлений з високоякісної цільної сировини. У нього збалансований склад і вміст білка не менше 50%. Також він не має консервантів, ароматизаторів та підсилювачів смаку.

На кінець листопада 2024 року «Епіцентр» зафіксував зростання на 15% у категорії зоотоварів. Попри складні економічні умови в країні, турбота про домашніх улюбленців залишається важливим пріоритетом для українців.

У світі також спостерігається подібна тенденція. У США 66% домогосподарств мають домашніх тварин і з кожним роком ця цифра росте. У Китаї, за прогнозами, до 2030 року кількість домашніх тварин перевищить 70 мільйонів, а кількість дітей віком до чотирьох років впаде нижче 40 мільйонів. 

До Всесвітнього дня домашніх тварин, який відзначають 30 листопада, мережа «Епіцентр» організувала день відкритих дверей для всіх відвідувачів із тваринами. В цей день від партнерів заходу — Animall, Purina, Monge, Farmina, Basttet`o Holistic, HiDog — вони отримують подарунки.

Фото: Епіцентр

«Для нас важливо підтримувати позитивне ставлення українців до домашніх тварин. Ми поділяємо любов і турботу про них і хочемо бути справжнім другом для їхніх власників», — директорка з розвитку проєкту Lapki мережі «Епіцентр» Світлана Лісанті.

Джерело: RAU

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого