Perplexity співпрацює з Nike та Marriott, щоб конкурувати з Google у рекламі

Perplexity співпрацює з Nike та Marriott, щоб конкурувати з Google у рекламі

Пошуковик на базі штучного інтелекту Perplexity, розпочинає співпрацю з брендами Nike та Marriott для створення нової рекламної моделі, яка допоможе зменшити вплив Google на ринку цифрової реклами. Вона дозволятиме брендам платити за те, щоб їхні відповіді на запити користувачів були показані першими.

Платформа запрацює до кінця року, а вартість тисячі показів складе понад 50 доларів. Це дешевше, ніж у Google — там така ж кількість показів коштує 1 100 доларів.

Зараз Perplexity пропонує користувачам детальні відповіді на їхні запитання за допомогою штучного інтелекту. У новій системі бренди зможуть розміщувати рекламу у вигляді «спонсорованих» відповідей на ці питання, які будуть погоджені з рекламодавцями.

У липні 2024 року Perplexity отримав 250 мільйонів запитів, що значно більше, ніж за весь попередній рік. Компанія заробляє на підписках, пропонуючи преміумверсію сервісу за $20 на місяць. Доходи зросли з $5 мільйонів у січні до $35 мільйонів у серпні.

Google залишається лідером на ринку пошукової реклами завдяки своїм передовим алгоритмам і високій довірі користувачів. Однак конкуренція з боку Perplexity та ChatGPT набирає обертів і може вплинути на розподіл сил у цій сфері.

Щоб зберегти свої позиції, Google вже активно впроваджує нові інструменти на основі штучного інтелекту для покращення пошукових сервісів.

Таким чином, нова рекламна модель Perplexity може стати важливою альтернативою Google на ринку цифрової реклами. Успіх буде залежати від того, як швидко компанія зможе масштабувати проєкт і залучити великі бренди.

Джерело: Swipe Insight

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого