Pinterest вводить генеративний ШІ для рекламних зображень

Pinterest вводить генеративний ШІ для рекламних зображень

Pinterest додав інструменти генеративного штучного інтелекту до своєї платформи. Ці функції дозволяють автоматично змінювати фони продуктів на рекламних зображеннях, що робить їх більш привабливими для користувачів.

Це оновлення стало частиною плану Pinterest Performance+. Завдяки генеративному ШІ рекламодавці можуть створювати більш реалістичні фонові зображення замість стандартних білих фонів.

Першим, хто протестував новий інструмент, стала американська мережа аптек Walgreens, яка застосувала штучний інтелект для 50 товарів у різних категоріях. Результати показали, що використання фонів, згенерованих ШІ, підвищило клікабельність на 55% та знизило вартість за клік на 13%.
Фото: Оновлення Pinterest

Pinterest — не єдина компанія, яка впроваджує подібні технології. Раніше компанії Amazon та Google також запустили схожі інструменти для автоматичного покращення зображень рекламних продуктів.

Нова технологія Pinterest демонструє зростання попиту на використання ШІ в рекламі. Це допомагає бізнесам залучати більше клієнтів і робити рекламні кампанії ефективнішими.

Джерело: TechCrunch

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого