Perplexity запускає ШІ-інструмент для пошуку товарів — конкуруватиме з Amazon та Google

Perplexity запускає ШІ-інструмент для пошуку товарів — конкуруватиме з Amazon та Google

Perplexity AI представила нову функцію для пошуку товарів, яка використовує штучний інтелект для підбору товарів по запиту користувачів. Інструмент дозволяє брендам напряму взаємодіяти з аудиторією, зацікавленою в покупці, через рекомендації продуктів і можливість одночасного оформлення замовлення.

Фото: Perplexity запускає ШІ-інструмент для пошуку товарів — конкуруватиме з Amazon та Google

На відміну від традиційних моделей, де часто присутні комісії з кожної покупки, Perplexity не стягує партнерських зборів.

Наразі функція інтегрована з платформою Shopify для продавців, що працюють на ринку США, й існує окремо від реклами, запущеної Perplexity раніше.

Amazon та Google теж впроваджують в пошук товарів ШІ, тож технологія Perplexity конкуруватиме з ними.

Компанія Perplexity також планує розширити програму для продавців, що може змінити підхід до пошуку товарів та зробити платформу важливим гравцем на ринку.

Для брендів, які розглядають перехід на Perplexity, це можливість отримати ранню конкурентну перевагу, оскільки інтеграція з новою системою до її насичення рекламою забезпечує оптимізацію для брендів і ритейлерів.

Джерело: SearchEngineLand

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого