Perplexity запускає ШІ-інструмент для пошуку товарів — конкуруватиме з Amazon та Google
Perplexity AI представила нову функцію для пошуку товарів, яка використовує штучний інтелект для підбору товарів по запиту користувачів. Інструмент дозволяє брендам напряму взаємодіяти з аудиторією, зацікавленою в покупці, через рекомендації продуктів і можливість одночасного оформлення замовлення.
На відміну від традиційних моделей, де часто присутні комісії з кожної покупки, Perplexity не стягує партнерських зборів.
Наразі функція інтегрована з платформою Shopify для продавців, що працюють на ринку США, й існує окремо від реклами, запущеної Perplexity раніше.
Компанія Perplexity також планує розширити програму для продавців, що може змінити підхід до пошуку товарів та зробити платформу важливим гравцем на ринку.
Для брендів, які розглядають перехід на Perplexity, це можливість отримати ранню конкурентну перевагу, оскільки інтеграція з новою системою до її насичення рекламою забезпечує оптимізацію для брендів і ритейлерів.
Джерело: SearchEngineLand