Perplexity інтегрує рекламу на платформу — компанія запевняє у збереженні об’єктивності
Perplexity, платформа на основі штучного інтелекту, оголосила про запуск реклами на своїй платформі. Першими випробовувати новий формат будуть користувачі в США. Рекламні блоки виглядатимуть як «спонсоровані уточнювальні запитання» й будуть позначені спеціальним маркуванням.
Серед партнерів рекламної програми — Indeed, Whole Foods, Universal McCann та PMG. Компанія пояснює, що впровадження реклами є необхідним кроком для створення стабільної фінансової моделі та підтримки партнерських програм із видавцями.
За словами Perplexity, відповіді на спонсоровані запитання генеруються виключно алгоритмами штучного інтелекту без втручання рекламодавців. Також платформа гарантує, що особисті дані залишаться недоступними для рекламних партнерів. Реклама інтегруватиметься так, щоб не впливати на якість і точність інформації.
Рішення Perplexity протиставляється політиці OpenAI, яка запустила SearchGPT без реклами. Натомість Google вже тестує рекламу у своєму ШІ-сервісі AI Overviews. Perplexity позиціонує свої рекламні продукти як преміальну альтернативу, орієнтовану на освічених споживачів із високим доходом.
Джерело: TechCrunch