Perplexity інтегрує рекламу на платформу — компанія запевняє у збереженні об’єктивності

Perplexity інтегрує рекламу на платформу — компанія запевняє у збереженні об’єктивності

Perplexity, платформа на основі штучного інтелекту, оголосила про запуск реклами на своїй платформі. Першими випробовувати новий формат будуть користувачі в США. Рекламні блоки виглядатимуть як «спонсоровані уточнювальні запитання» й будуть позначені спеціальним маркуванням.

Серед партнерів рекламної програми — Indeed, Whole Foods, Universal McCann та PMG. Компанія пояснює, що впровадження реклами є необхідним кроком для створення стабільної фінансової моделі та підтримки партнерських програм із видавцями.

За словами Perplexity, відповіді на спонсоровані запитання генеруються виключно алгоритмами штучного інтелекту без втручання рекламодавців. Також платформа гарантує, що особисті дані залишаться недоступними для рекламних партнерів. Реклама інтегруватиметься так, щоб не впливати на якість і точність інформації.

Рішення Perplexity протиставляється політиці OpenAI, яка запустила SearchGPT без реклами. Натомість Google вже тестує рекламу у своєму ШІ-сервісі AI Overviews. Perplexity позиціонує свої рекламні продукти як преміальну альтернативу, орієнтовану на освічених споживачів із високим доходом.

Perplexity щотижня обробляє 100 мільйонів запитів і перебуває у фінальній стадії залучення $500 мільйонів інвестицій. Наразі її основним джерелом доходу є преміальна підписка за $20 на місяць. Інтеграція реклами має допомогти платформі вийти на новий рівень монетизації та розширити співпрацю з видавцями.

Джерело: TechCrunch

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого