Pepsi створили каблучку-відкривачку, щоб не псувати манікюр

Pepsi створили каблучку-відкривачку, щоб не псувати манікюр

Pepsi презентувала Pepsi Ring — каблучку зі срібла із вбудованою відкривачкою для банок, що допомагає зберігати манікюр цілим. Відкривачка прихована під кільцем. Для використання перстень потрібно закріпити на язичку банки та легким рухом потягнути.

Ідея створення каблучки виникла після того, як іспанська співачка Bad Gyal поділилася в Instagram історією про зламаний ніготь під час відкривання банки. Pepsi перетворила цю проблему на продукт, який демонструє оригінальний підхід бренду до маркетингу.

До 5 грудня на офіційному сайті Pepsi відкрито реєстрацію для участі в розіграші каблучок, однак кількість прикрас обмежена.

Цей проєкт — демонстрація того, як вдало бренд зреагував на поширений біль своєї аудиторії.

Джерело: Pepsi

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого