OpenAI інтегрує контент Cosmopolitan, ELLE та інших брендів Hearst у ChatGPT

OpenAI інтегрує контент Cosmopolitan, ELLE та інших брендів Hearst у ChatGPT

Компанія OpenAI розширює свою співпрацю, об’єднавшись із Hearst — одним із найбільших видавців світу, до портфоліо якого входять бренди: Cosmopolitan, ELLE, Women’s Health, та ще понад 40 газет.

У межах цієї угоди OpenAI інтегруватиме контент Hearst у свої продукти, зокрема в ChatGPT, забезпечуючи відповідні посилання та прямі лінки на оригінальні джерела. Це дозволить отримати доступ до перевіреної інформації від першоджерел.

Таким чином, понад 200 мільйонів щотижневих користувачів ChatGPT матимуть змогу ознайомитися з контентом Hearst і розширить їх аудиторію.

Джефф Джонсон, президент Hearst Newspapers, наголосив на важливості присутності професійної журналістики в ШІ-продуктах: «Завдяки цій угоді перевірений і якісний контент, створений нашими журналістами, стане частиною продуктів OpenAI, забезпечуючи актуальні та перевірені результати».

Цей крок є важливим у контексті взаємодії між ШІ та журналістикою. За останній рік OpenAI підписала партнерські угоди з кількома провідними медіакомпаніями — Condé Nast, Associated Press, Axel Springer, The Atlantic, та іншими.

Джерело: Neowin

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого