OpenAI дозволяє іншим застосункам використовувати свого голосового асистента

OpenAI дозволяє іншим застосункам використовувати свого голосового асистента

Компанія OpenAI відкрила доступ до свого голосового асистента для сторонніх застосунків. Тепер розробники можуть інтегрувати його у свої програми для розмов у реальному часі. Така функція підходить для створення голосових ботів для обслуговування клієнтів чи додатків, які можуть самостійно здійснювати дзвінки.

Наприклад, Healthify (застосунок з медичними порадами) та Speak (застосунок для вивчення мов), вже тестують цей інструмент.

OpenAI представив нові можливості на конференції для розробників у Сан-Франциско. Компанія використовує ці заходи, щоб зміцнити свої позиції на ринку штучного інтелекту, де з’являється дедалі більше конкурентів.

На демонстрації під час заходу голосовий асистент у тестовому додатку для подорожей зробив замовлення на 400 шоколадних ягід через API хмарної комунікаційної платформи Twilio.

Хоча цей інструмент виглядає зручним, виникають питання щодо етичності використання: OpenAI не зобов’язує розробників обов’язково повідомляти користувачів про те, що вони спілкуються з ШІ. 

Водночас компанія наголошує на тому, що розробники повинні робити очевидним факт взаємодії з ШІ, але точні вимоги відсутні.

Ця функція вже доступна платним користувачам ChatGPT, і OpenAI планує розширювати її використання у сторонніх додатках. Компанія додаватиме додаткові заходи безпеки для захисту даних та уникнення порушень авторських прав.

Джерело: Bloomberg 

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого