TikTok додає ексклюзивний контент для підписників та моніторинг дезінформації
TikTok анонсував два оновлення на платформі: запуск підписок для кріейторів, які не ведуть прямі ефіри, та вдосконалення системи моніторингу дезінформації у контенті поряд із рекламними оголошеннями.
Оновлення підписок для авторів контенту
Тепер кріейтори можуть пропонувати своїм підписникам ексклюзивний контент, навіть якщо вони не ведуть прямі ефіри. TikTok дозволяє авторам контенту налаштовувати три різні рівні підписок, які можуть включати доступ до приватних чатів, ексклюзивних відео та унікальних наліпок.
Зокрема, функція доступна у Бразилії, Франції, Німеччині, Іспанії, Великобританії, Індонезії, Італії, Японії, Південній Кореї та США.
Щоб користуватися цією функцією, кріейтор повинен:
- бути старшим за 18 років;
- мати не менше 10 тисяч підписників;
- мати щонайменше 100 тисяч переглядів за останній місяць.
Прозорість реклами та боротьба з дезінформацією
TikTok також вводить нові заходи для захисту брендів і підвищення прозорості реклами. Платформа почала використовувати систему, яка дозволяє відстежувати рівень дезінформації поруч з рекламою в стрічці For You. Три незалежні партнери TikTok, які забезпечують безпеку брендів і транспарентність реклами — DoubleVerify, Integral Ad Science та Zefr — тепер надають дані щодо дезінформації.
Оновлення TikTok розширюють можливості монетизації для авторів контенту та підвищують безпеку реклами, забезпечуючи захист брендів від дезінформації й покращуючи взаємодію з користувачами.
Джерело: Swipe Insight