«Обкладинки для Reels мають мінімальний вплив на залученість» — Адам Моссері, керівник Instagram 

«Обкладинки для Reels мають мінімальний вплив на залученість» — Адам Моссері, керівник Instagram 

Голова Instagram Адам Моссері заявив, що обкладинки для Reels мають мінімальний вплив на ефективність контенту. За його словами, обкладинки видимі лише у певних місцях у вкладці Explore та у профілях користувачів, і практично не впливають на охоплення та залученість відео. 

Моссері пояснив, що у стрічці For You відео Reels зазвичай відображаються без обкладинок, що зменшує їхню значущість. Така практика відповідає підходам і інших платформ — YouTube та TikTok.

Хоча деякі творці контенту можуть продовжувати використовувати кастомізовані обкладинки для підтримання естетики своїх профілів, керівник Instagram рекомендує змістити основний фокус на якість самого контенту. 

Ця заява може стати корисною для контент-кріейторів та маркетологів, які прагнуть оптимізувати свої стратегії на платформі, зосереджуючись на створенні відеоконтенту.

Джерело: Swipe Insight

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого