Про любов до Inweb різними голосами. Нам 11 років
Автори статті — інвебівці.Записала — Ната Заяць.
Автор ідеї — Аліна Глазиріна.
Ця стаття не для лідогенерації, трафіку та реклами. Inweb за мірками українського digital — дідок. Минулого року святкував перший ювілей – десятиліття.
15 липня Inweb виповнюється 11 років, другий десяток. І нам усім дуже хотілося, щоби це були щасливі роки. Цього року немає настрою святкувати. Війна розлучила колектив, сім’ї. Порушила усі плани. Тільки не змогла змінити. Ми, як і раніше, хочемо підтримувати один одного, тепло спілкуватися, жартувати один над одним, відчувати зв’язок. У Inweb працюють яскраві люди!
«Я зустрічав кожного нового співробітника, проводив усі співбесіди. За перші два роки, якщо мені не зраджує пам’ять, ми найняли понад 100 осіб. Скільки сотень було проведено співбесід — навіть важко припустити. Найбільше запам’ятовувалися хлопці, які мали не професійні навички, а особисті досягнення. Хтось гросмейстер із шахів, хтось чемпіон з кубика-рубика, а у когось найбільша колекція фантиків від жуйок Turbo» — Ігор Big Мутерко, батько-засновник і просто батько-герой.
Ось якось так по хвилях digitalу (претендент на кращу фотку, правда?)
Нашу компанію об’єднують спільні спогади команди, жарти, труднощі та перемоги. І ось тут нам точно є що згадати. У цій статті ми добре поностальгуємо і наберемося сил, натхнення та концентрації в активному очікуванні перемоги.
Редакція блогу зробила розповідь про Inweb із спогадів співробітників. Ну, якщо не казати мовою радянських газет, що згадали, то сюди й потрапило — стиль, орфографію та пунктуацію ми зберігаємо.
Початок: напівпідвал, одеський дворик
Big показує, як бути опорою у всьому
Можливо, новачки не знають про те, що в першому одеському офісі Inweb були труднощі зі зв’язком:
«…я потрапив у паралельний світ. Хоч офіс і знаходився у напівпідвалі всередині непримітного двору, зовсім нова сфера, люди інші, великий телевізор, приставка та масажне крісло в кімнаті відпочинку з лишком окупали незручності зі зв’язком. Щоб зателефонувати клієнту, треба було стирчати з трубою, висунувши голову у вікно! Моє перше робоче місце було на висувній приставці до основного столу та табурету, навпроти мене гордо сидів РМ Zanzara» — Вадим Iguanich Усатенко, Head of Inweb Partners Family, у підпорядкуванні 1,5 особи.
Тут можна було б навіть написати «привіт з 70-х», але ми не будемо
Дізналися двох скептиків та людини в нірвані?
«Я пам’ятаю, як ми вирішили, що для старту буде круто, якщо ми напишемо, що маємо 20 років досвіду в інтернет-рекламі. Ми таки написали. Але потім швидко відмовилися від цієї легенди, бо було складно пояснювати клієнтам, співробітникам та партнерам, чому компанія з 20-річним досвідом працює у напівпідвальному приміщенні у глибині одеського дворика :)» — Big.
В Inweb звертаються один до одного по ніках. Найголовніше — придумати свій
«Пам’ятаю, я прийшов до Фодіна на співбесіду. Він завів мене до квадратного кабінету з купою людей і сказав, що я новий менеджер. Мені намагалися одразу нав’язати нік Блискавка, бо був у мене куратор Грім. Щоб вийшли Грім і Блискавка» — Костя Riot Скобелєв, Team Lead of PPC PM.
«Я прийшов на дев’яту на Жуковського. На кухні була Альпо, говорю “Привіт, я — Льоша”, вона “Я — Альпо” (я не був готовий до такого, звик до імен), перепитав “Аль … як?”, вона “Альпо”, у нас тут все по ніках. У цей момент я зрозумів, що буде цікаво. Я в комп’ютерні ігри не грав на той час років 5. Згадав, що мене називали “Лексус”, тому що типу “Льоха — Lexus”, ось і вибрав його» — Олексій Lexus Мамонтов, СЕО Inweb.
Як проходив перший день у Inweb у старожилів і хто перший зустрівся на нелегкому шляху інтернет-маркетолога
«РМ — Zanzara Олена Клюшнікова, прийняла мене дуже тепло, провела екскурсію по офісу та співробітникам, розповіла про правила та плюшки. Zanzara завжди була максимально чіткою, дуже любила писати ТЗ, регламенти та докопуватись до дрібниць у проекті. Завдяки їй я швидко влився до колективу і зрозумів, що і як треба робити» — Iguanich.
«Першими були Aibis та Toris, вони проводили співбесіду. Весело було, на співбесіді вони сперечались на скільки ж кілограмів схуд Aibis, на 10, 15 чи 20. А також Aibis прибрехав Торісу про те що, Девака накачався, збрив бороду та став брюнетом ;)» — Люда Liudmilio Михова, Head of LB, 8 підлеглих.
«Ігуанича бачив миттю, коли він входив в офіс. Щуплий хлопець, але я тоді був не більше», — Серьога Patton Доксов, SEO PM
Перший співробітник, якого я зустріла, був Бібі. Він відчинив мені двері внизу на Жуковського в день, коли я прийшла на співбесіду. Тоді Бібі різко вибігав з офісу і щось пожартував мені, чесно, я не пам’ятаю що саме він сказав, але я була в легкому сум’ятті чи то від імпозантного вигляду Бібі, чи то від жарту, який він пожартував). Але перше враження він створив чудове! І з цього тижня команда аналітики поповнилася, до нас прибув Frank)», — Nikolla Ніколаєва, Middle Web-Analyst
«Першим співробітником був звичайно Head of PPC — Fodin. Я його заочно знала, тому що він навчався в Академії зв’язку і там був знаменитістю. Але я спочатку відправила резюме, а потім подивилася, хто там працює. Якби я зробила навпаки, то точно не опинилася б в Інвебі. Тому що я сильно переживала, що я тихоня та інтроверт, а він колишній КВК (хоча не знаю, чи бувають там колишні). А ще на співбесіді він ставив дивні питання, на кшталт, чи граю я Доту (досі не знаю, що це), але на той момент я думала, що це вирішальне питання. А ще він дав мені тестове завдання, яке я не пройшла. На що він відповів, що бере мене в команду, бо я не пройшла його, а якби пройшла, то не взяв би. Загалом, не знаю, за яким принципом він тоді набирав людей у команду, але так я опинилася в Інвебі», — Ліна Nala Сергєєва, PPC TL IM, 7 осіб у підпорядкуванні.
«Перший робочий день пам’ятаю. Зустрів мене Aibis, я запам’ятав його привітним. Я знав, що це Head of SEO, і очікував стосунки зверхньо, але Влад виявився не пихатим. Відвів до робочого місця, де Пашка Basheg підготував мені його, природно відваживши жартівник про мою немалу вагу.
Все здавалося першого дня абсолютно незрозумілим. Чим треба робити? Що входитиме до обов’язків? Я мало що знаю у SEO. Як бути взагалі? До кінця робочого дня все прояснилося», — Ігор Gesha Генов, Team lead of SEO IM, 5 осіб у підпорядкуванні.
Привітний Aibis і не менш привітний Eugene
«Коли я зайшла до офісу ще на співбесіді, першою дівчиною, яка я побачила — це була Наташа Sunny. Ну, чисто сонечко! Усміхнулася, і одразу стало якось спокійніше мені перед соцзабезом. Зараз ми з нею дружимо сім’ями, і це ще один подарунок мені від Inweb.
Макс Zub! Він класний, веселий, розумний, харизматичний і дуже товариський чувак. Вдячна, що йому знадобився помічник, і ним стала я. Ще на співбесіді з ним та Big’ом я зрозуміла, що це мої люди. Так комфортно мені було з ними знайомитися.
Вам ріжки більше подобаються чи метелики?
Ну а потім Вадим Iguanich. Зухвалий, дорослий, бородатий чувак, який не хотів пускати мене у «Флуділку», тому що думав, що я зіллюся, що я ненадовго 🙂 Mariia Маша Костенко — класна, добра і дуже приваблива дівчина. Ми сиділи в одному кабінеті», — Аліна Monica Глазиріна, Head of Marketing.
Якими страшними словами в Inweb вже 11 років лякають новачків
«Люди захоплено обговорюють завдання, на незрозумілому мені діалекті», — пише Iguanich. Але не лише його бентежить дигітал-діалект.
«Потім був “Скрам”, у кабінеті всі встали, дивилися на дошку і говорили незрозумілі слова типу “ліди, конверсії, CTR”тощо. Я зрозумів 20 відсотків від сили», — Lexus.
«… точно пам’ятаю, що тоді прийшла перелякана і гуглила значення слова “пушити”, та “8P”. Тому що була команда пропушити Санні за документами і написати, чи я піду на 8P» — Nala.
Чим чіпляє Inweb?
- «Навчання. А ще у нас у кабінеті було коло друзів, ми завжди разом проводили час і були на одній хвилі», — Aibis, тоді SEO-фахівець, який прийшов на посаду, не було Junior або Middle.
- «Одеса, ставлення, зарплата в $», — TuTb_ko, прийшов на посаду «Розробник», напевно, junior, але тоді ці терміни не застосовувалися особливо.
- «Добролюбна атмосфера в колективі, відсутність суворих правил, всі рівні», — Iguanich, прийшов на посаду Sale відділу розробки сайтів.
- «Графік роботи. Спілкування з усіма на одному рівні, немає бога-директора та смертного PM. Дружній колектив — це для мене дуже важливий чинник», — Patton, прийшов на посаду SEO PM.
- «Те, що виплачують будь-який відсоток, не змінюють заднім числом виплати, дотримуються домовленостей, навіть якщо помилилися у своїх розрахунках», — Таня cut-the-jazz Авксентьєва, Head of PM , прийшла на посаду SEO PM.
- «Довго, Дорого, Аху*нно» — Євген Eugene Кравчук, Team Lead of SEO IM, прийшов на посаду SEO-фахівця .
- «Молода команда, класна атмосфера, немає форми одягу (хоч у трусах ходи, і ніхто нічого не скаже :)», — Riot, прийшов на посаду Junior PPC PM.
- «Усі дуже молоді. З директором усі спілкувалися на ти. Деякі люди працювали, лежачи у кріслах-мішках (я чомусь подумав, що це точно як у Google», — Lexus прийшов на посаду PPC Internet Marketer.
- «Колектив та атмосфера офісу. Я приходила, як додому. Свобода дій, у певному сенсі. Можливість експериментувати. СЕО. Абсолютно інший керівник, аніж ті, з ким я працювала раніше. Дуже підкуповує досі його людське ставлення до співробітників та вміння набирати потрібних людей C-level у команду» — Monica, прийшла на посаду помічник СМО.
«Одразу сподобався колектив. Звичайно, Влад, який з першої ж зустрічі викликав у мене велику повагу, Луничка, яка так привітно посміхнулася мені, Хейдес, який став для мене добрим другом, напевно, з першого тижня роботи в компанії. Зачепив сімейний тип компанії, що можна без досвіду прийти працювати, і стати повноцінним членом сім’ї. Корпоративна культура: мені після роботи в маленьких конторках та держбанках це просто “ВАУ”» — Nikolla, прийшла на посаду веб-аналітика.
«Атмосфера, колектив, сфера діяльності» — Юля Aneinik Заліховська, Head of Sales, прийшла на посаду Sales Manager.
«Ненапружна обстановка (пам’ятаю, РРС-шники чилили на пуфах). Відсутність “директорських крісел та кабінетів”. Одне з правил мого керівника — дозвіл говорити херню. Так Біг сказав мені про те, що можна і потрібно озвучувати будь-яку ідею, яка мені приходить. Сказав якщо це буде херня, нехай краще він скаже мені це, ніж я сама так подумаю і не озвучу» — Наташа Sunny Форостенко, CFO, прийшла бути АК.
«Колектив, чіткість у всьому, навчання і можливість розвитку» — Liudmilio, пришла на должность Junior SEO IM.
Труднощі, які всі подолали
- «Перші труднощі у мене виникли вже на посаді АМ. Перший сайт, який я акаунтив, був готель “Олександрівський”, клієнт був дуже специфічний. Багато поправок з дизайну, які клієнт приносив на роздрукованих листах А3, склеєних у довге полотно. Маркером на полях він писав йому зрозумілою мовою правки до макетів, а паралельно ми описували функціонал унікального калькулятора броні номерів. До речі, він працює у них досі, при тому, що сайт пережив уже 4 ребрендинги» — Iguanich.
- «Був жахливий стіл-парта, було шалено незручно сидіти. Згодом я якось вибив собі норм стіл» — Aibis.
- «Я не знав, як писати листи. Досвіду не було. Я раніше працював у продажах і постійно спілкувався з клієнтами особисто, а тут потрібно було писати і говорити по телефону. Спершу плутав Інвеб і Нетпік))) Також мені передавали проекти Super8, його теж звали Сергій, і у клієнтів починалася паніка, все було в телефонному режимі, ніяких колів та іншого…. Робота за позиціями)) “продавайка”, збирання СЯ ручками для КП … мммм, “ідіаліті”…)))» — Patton.
- «Коли потрібно було йти на зустріч із клієнтом. Це був мій 3 або 4 проект. Пам’ятаю навіть назву – buddy dog, дитяче взуття. Замість мене тоді пішов мій куратор, який допомагав та навчав мене. Звали його Діма (DM)» — Eugene.
- «Через тиждень роботи в агентстві мені передали проєкт і сказали, що наступного дня звіт (причому я повний нуль). Довелося тупо вивчити кожну цифру зі звіту як вірш. Пощастило, що клієнти не сильно розуміли процеси CPC. На цьому тлі виглядав супер-професійно» — Riot.
- «Я сиділа на незручному стільці, під моїми ногами були колеса від автомобіля і не було полички для речей. Ще й їсти тільки стоячи можна було» — Nala.
- «В епоху динозаврів у кожного співробітника не було електронного ключа. Потрібно було АК відкривати домофон кнопочкою. Запитувати щоразу “Хто там?” мені було незручно. Як добре, що в ПУП є фото всіх співробітників. Довелося уважно вивчати всіх. Пройшов співробітник коридором, а я швиденько в ПУП дивитися хто це. Потім вивчила потилиці (хто так повертався до камери) або верхню половинку голови, для не найвищих» — Наташа Sunny Форостенко, CFO.
І кризи, що ми успішно долаємо
«Перша для компанії економічна криза була у 2014 році, коли інфляція зросла спочатку до 25%, а потім доросла до 43%. Довелося дуже швидко багато чого переосмислити і прийняти складні рішення. Вже тоді я зрозумів значущість людей, котрі дивляться з тобою в одному напрямку. А взагалі, без криз не буває зростання. Тому кожну нову кризу я сприймаю як можливість стати сильнішою та кращою» — Big.
«Inweb — це місце, яке я хочу робити краще постійно. Це моя сім’я у буквальному значенні слова. Я люблю людей, які тут працюють, люблю свою команду, люблю продукт, який ми робимо, люблю те, як ми ростемо. Люблю те, як ми вирішуємо проблеми, люблю те, як ми вирулюємо із криз. Ми обов’язково вичахаємося і зараз! Ми обов’язково переможемо на всіх фронтах, бо ми — найвебніша агенція України!
P.S. я настільки люблю Inweb, що сама в 2019 році накрутила 500 лимонадів для івенту, де ми брали участь) сама, у себе вдома, 500 лимонадів — зварила і закрила в баночки :)» — Monica, Head of Marketing . У прямому підпорядкуванні 4 особи.
Що тобі Inweb сьогодні? Чому ти стільки років ходиш на роботу?
А це питання треба ставити собі мінімум раз на місяць. Ну хоча б для того, щоб нагадувати, що ти на своєму місці, колега))
Першим відповідає, звісно, Big.
«Ну, по-перше, це цікаво. Цікаво будувати екосистему, яка дозволяє приносити користь бізнесу, суспільству та твоєму оточенню. Ми навчаємо нових хлопців, допомагаємо бізнесу заробляти. Ми робимо внесок в економіку країни. Ми беремо участь у соціально значущих проектах. Ми живемо та розвиваємося. І робимо це все з людьми, яким не байдуже».
«Цілі Inweb збігаються з моїми. Я є частина Inweb. Як я можу не ходити на роботу і не робити щороку наше агентство краще?» — Aibis.
«Inweb — моя друга сім’я — більше не про те, що ти робиш, а з ким робиш. У мене чудові колеги, свобода у прийнятті рішень, гнучкий графік, цікаві завдання. Є куди розвиватись і є кого розвивати. Я люблю свою роботу», — Iguanich.
«Це друга сім’я, якій ти допомагаєш і робиш неоціненний внесок!», — Patton.
«Мене дуже драйвує наша чесність та прозорість щодо роботи. Ми справді намагаємося виростити бізнес України, допомогти економіці країни, і я вважаю, що у нас це виходить», — Riot.
«Хоч би пафосно і заїжджено це не звучало, але Інвеб — це моя друга велика сім’я. І коли ти любиш те, що ти робиш, і любиш людей, які тебе оточують, то не важливо, скільки років ти працюєш — це абсолютно не відчувається», — Lexus.
«Скільки б не було моментів, що я втомлююся або іноді навіть вигоряю, я все одно продовжую любити свою роботу в Inweb. Я пам’ятаю, коли після першого тижня роботи сказала мамі: “Все, мам, це моє, я така задоволена!”. Вона відповіла: “Та ти так часто кажеш, почекай місяць”. І що, мамо? Ось уже як би минуло 2 з половиною роки, а я все ще дзвоню тобі з фразою “Це моє, я така задоволена!”», — Nikolla.
«Інвеб для мене — це більше, ніж просто улюблена робота, це шматочок мене. Я дуже люблю Інвеб, і мені подобається займатися тим, чим займаюся. Це круті люди (колеги, керівники), це цікаві послуги/рішення, які ми пропонуємо клієнтам, це допомога бізнесу, постійний розвиток», — Aneinik.
«Інвеб — це компанія дуже крутих хлопців, яких я дуже поважаю, ціную і люблю. Це така безпечна гавань у цьому світі, де точно не чекаєш підстави, де тебе завжди підтримають, зрозуміють. Люблю те, що я роблю. Люблю тих, з ким я роблю», — Sunny.
«Inweb — це впевненість в своєму завтра, а також гордість, бути частиною такої команди. Це круті зелені четверги (ну чи корпоративи) онлайн, на яких присутня навіть моя мама з бокалом пивка)))))», — Liudmilio.
«Компанія, яка має майбутнє. Компанія, яка цінує працівників. Компанія, яка дає проявити себе», — Gesha.
«Два чинники. Перший – люди, які не просто ходять на роботу відбути день та отримати зарплату наприкінці місяця. Це люди, які небайдужі до того, що вони роблять, із палаючими очима, яким завжди мало знань. Другий — це сама робота, де завжди є чому вчитися, є куди йти, є в якому напрямі розвиватися. Коли ти вранці прокидаєшся, то знаєш, що сьогодні нудно не буде», — Nala.
Ми зробили ось такий колаж зі слів усіх, хто взяв участь в опитуванні:
Вийшло, що Inweb — сім’я щасливих людей, які працюють разом і довіряють один одному.