Google Ads тестує новий формат реклами на YouTube

Google Ads тестує новий формат реклами на YouTube

Google Ads починає тестувати новий формат реклами для Demand Gen Image Ads під назвою Infinity Landscape. Цей формат створили для того, щоб покращити видимість оголошень і підвищити залученість аудиторії.

Реклама автоматично прокручується горизонтально, показуючи кілька ракурсів без взаємодії користувачів. Розміри формату вдвічі більші за стандартні, а його розташування займає половину головної сторінки YouTube, що допомагає більше привернути увагу користувачів.

Google Ads тестує новий формат реклами на YouTube

Динамічна анімація і зручне розміщення роблять рекламу більш помітною та інтегрованою в інтерфейс платформи. Це допомагатиме брендам, які прагнуть збільшити охоплення.

Можемо виділити головні технічні особливості:

  • автоматична горизонтальна прокрутка;
  • збільшені розміри реклами;
  • плавна анімація без взаємодії користувача;
  • преміальне місце на головній сторінці YouTube.

Google Ads рекомендує маркетологам додавати чіткі заклики до дії та сегментувати аудиторію. Це дозволяє оптимізувати ефективність кампаній і покращити результати.

Джерело: Swipe Insight

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого