Google Ads тестує новий формат реклами на YouTube
![Google Ads тестує новий формат реклами на YouTube](https://inweb.ua/blog/wp-content/uploads/2025/01/frame-362-1120x588.png)
Google Ads починає тестувати новий формат реклами для Demand Gen Image Ads під назвою Infinity Landscape. Цей формат створили для того, щоб покращити видимість оголошень і підвищити залученість аудиторії.
Реклама автоматично прокручується горизонтально, показуючи кілька ракурсів без взаємодії користувачів. Розміри формату вдвічі більші за стандартні, а його розташування займає половину головної сторінки YouTube, що допомагає більше привернути увагу користувачів.
![Google Ads тестує новий формат реклами на YouTube](https://storage.googleapis.com/swipe-insight/content/images/article_images/lgs_5491771223.gif)
Динамічна анімація і зручне розміщення роблять рекламу більш помітною та інтегрованою в інтерфейс платформи. Це допомагатиме брендам, які прагнуть збільшити охоплення.
Можемо виділити головні технічні особливості:
- автоматична горизонтальна прокрутка;
- збільшені розміри реклами;
- плавна анімація без взаємодії користувача;
- преміальне місце на головній сторінці YouTube.
Google Ads рекомендує маркетологам додавати чіткі заклики до дії та сегментувати аудиторію. Це дозволяє оптимізувати ефективність кампаній і покращити результати.
Джерело: Swipe Insight