Netflix сприяє екологічним зйомкам на майданчиках, але прогрес повільний

Netflix сприяє екологічним зйомкам на майданчиках, але прогрес повільний


Компанія Netflix прагне зменшити викиди вуглецю під час зйомок своїх проєктів, замінюючи дизельні генератори на акумулятори та водневі установки. Зокрема, на зйомках серіалу «Вірджин рівер» використовують екологічні батареї для освітлення сцен, а в серіалі «Бріджертони» тестують водневі системи.

Фото: Netflix сприяє екологічним зйомкам на майданчиках, але прогрес повільний
На зйомках серіалу «Бріджертони» використовують водневу установку
Компанія має план зменшити викиди вуглецю на 50% до 2030 року, однак наразі її успіхи в цьому напрямку, як зазначає Bloomberg, є невтішними.
Фото: Netflix сприяє екологічним зйомкам на майданчиках, але прогрес повільний
Великі станції у дощовий день створюють «природне» світло для зйомок серіалу «Вірджин рівер»

Попри спроби зробити зйомки проєктів екологічнішими, у 2022 році викиди Netflix зросли порівняно з 2019 роком. Це зумовлено складністю контролю за зйомками — компанія орендує більшість обладнання і студій, у яких немає потрібних технологій і планів щодо екології.

Netflix також закуповує сертифікати відновлюваної енергії та вуглецеві кредити, але ці інструменти складно назвати ефективними для збереження екології.
Фото: Netflix сприяє екологічним зйомкам на майданчиках, але прогрес повільний

Для стимулювання використання екотехнологій компанія працює над створенням нової інфраструктури постачання. У рамках ініціативи Clean Mobile Power Netflix співпрацює з Disney та іншими партнерами, надаючи фінансування стартапам, що розробляють екологічні проєкти, призначені для знімальних майданчиків.

Netflix одна з великих компаній, яка підтримує тренд на екологічність. Раніше про свої плани зменшити викиди вуглецю оголосили Apple та Google. Також LEGO працює над тим, щоб створювати конструктори з екологічного матеріалу, не використовуючи нафту. А Mattel, виробник Barbie, планує скоротити використання пластику.

У світі спостерігається глобальна тенденція на екологічність, проте досвід Netflix демонструє, що досягнення певного рівня екологічності може бути складним та довгим.

До всього, не завжди є технології та проєкти, які відповідають потребам бізнесу, як у випадку зі знімальними студіями. Тому компанія продовжує шукати відповідальні стартапи й адаптувати свої плани до реалій.

Джерело: Bloomberg

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого