На фоні кризи, продажі Hermès зросли на 13% у другому кварталі 2024 року

На фоні кризи, продажі Hermès зросли на 13% у другому кварталі 2024 року

Hermès повідомив про зростання продажів на 13% у другому кварталі 2024 року, що перевищило прогнозоване зростання в 11.5%. Доходи компанії досягли €3.7 мільярда (приблизно $4.02 мільярда).

Зростання Hermès пояснюється ексклюзивністю та лояльною клієнтською базою. Класичні дизайни в обмежених кількостях підтримують високий попит. Стратегії компанії приваблюють клієнтів, готових платити високі ціни.

Hermès продемонстрував зростання майже у всіх категоріях, крім годинників, продажі яких впали на 4.9%, та шовкових виробів і текстилю, де зниження склало 5.6%.

Європа (без Франції) забезпечила найбільше зростання доходів з підвищенням продажів на 18%. Японія також показала значне зростання на 19.5%, а в Азії (без Японії) продажі збільшилися на 5.5%. Hermès вдалося зберегти стабільні продажі в Китаї, попри втрати інших брендів.

Виконавчий голова Hermès, Аксель Дюма, зазначив, що китайські клієнти зараз дуже вимогливі та шукають високоякісні продукти, що сприяє росту компанії.

У той час, як Hermès продемонстрував позитивні результати, інші люксові бренди продовжують поставати перед труднощами. Gucci повідомив про зниження продажів на 20% у першій половині 2024 року, а Burberry — на 20% у першому кварталі 2024 року.

Джерело: Hermès

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого