На фоні кризи, продажі Hermès зросли на 13% у другому кварталі 2024 року
Hermès повідомив про зростання продажів на 13% у другому кварталі 2024 року, що перевищило прогнозоване зростання в 11.5%. Доходи компанії досягли €3.7 мільярда (приблизно $4.02 мільярда).
Hermès продемонстрував зростання майже у всіх категоріях, крім годинників, продажі яких впали на 4.9%, та шовкових виробів і текстилю, де зниження склало 5.6%.
Європа (без Франції) забезпечила найбільше зростання доходів з підвищенням продажів на 18%. Японія також показала значне зростання на 19.5%, а в Азії (без Японії) продажі збільшилися на 5.5%. Hermès вдалося зберегти стабільні продажі в Китаї, попри втрати інших брендів.
У той час, як Hermès продемонстрував позитивні результати, інші люксові бренди продовжують поставати перед труднощами. Gucci повідомив про зниження продажів на 20% у першій половині 2024 року, а Burberry — на 20% у першому кварталі 2024 року.
Джерело: Hermès