Monobank запустив mono Checkout для спрощення заповнення даних під час онлайн-замовлень

Monobank презентував нову функцію mono Checkout, яка значно спрощує процес онлайн-замовлень для клієнтів. Вона дозволяє автоматично заповнювати форми замовлення за кілька кліків й економити час.
Інформацією про mono Checkout поділився Олег Гороховський співзасновник mono. Функція доступна для клієнтів будь-якого банку, а щоб скористатися нею, достатньо додати товар до кошика, обрати mono Checkout та просканувати QR-код, або увійти через застосунок mono.

Після авторизації через mono, система автоматично підтягує необхідні дані: ім’я, номер телефону та відділення пошти. За потреби, дані можна коригувати. Далі клієнту потрібно підтвердити й оплатити замовлення. Система збереже ці дані для наступних замовлень.
Протестувати функцію можна на сайті mono з тестовим замовленням (оплачувати нічого не потрібно).
Олег Гороховський, зазначає: «Мене дуже дратує процес онлайн-замовлень. Щоразу сайти запитують як мене звати, який у мене номер, імейл, відділення пошти — і це ще програма мінімум. Іноді доходить до індексів, адрес і до сальто назад… Це не зручно. А ми зробили справді зручно».
Від власників магазинів необхідно запровадити mono Checkout, це можна зробити через відповідний сайт. Mono надають API, тож процес не має зайняти багато ресурсу у розробника.
Джерело: Телеграм-канал ОГо