Microsoft Clarity оголосила про інтеграцію з Google Ads
Компанія Microsoft оголосила про інтеграцію своєї платформи аналітики Clarity з Google Ads, що стане її першим кроком у сферу аналітики рекламних кампаній. Завдяки новим функціям користувачі матимуть змогу підключати свої облікові записи Google Ads до Clarity та отримувати детальний аналіз ефективності кампаній.
Оновлення містить спеціалізований дашборд, який надає доступ до ключових показників кампаній. Це дає змогу легко перемикатися між оглядом аналітики Clarity та даними про рекламні кампанії.
Користувачі зможуть відстежувати такі метрики:
- покази (Impressions);
- клікабельність (CTR);
- вартість кліка (CPC);
- конверсійність (CVR);
- вартість залучення клієнта (CPA);
- дані сесій Clarity.
Також завдяки новим функціям Clarity користувачі матимуть інструменти для детального аналізу:
- сортування кампаній за намірами, щоб оцінити взаємодію користувачів із сайтом;
- доступ до теплових карт і записів сесій, згрупованих за кампаніями Google Ads;
- інтеграція даних про сесії Clarity з показниками ефективності рекламних кампаній.
Інтеграція з Google Ads демонструє стратегічне розширення функціоналу Microsoft Clarity у сфері аналітики. Це оновлення допоможе маркетологам отримати повнішу картину про поведінку користувачів і ефективність їхніх рекламних активностей.
Нові функції стануть доступними для користувачів протягом найближчих кількох місяців.
Джерело: Swipe Insight