Meta знижує вартість підписки без реклами на 40% у країнах ЄС
Meta знизила вартість підписки без реклами для користувачів Facebook і Instagram у країнах ЄС. З 13 листопада ціна становитиме €6 на місяць для вебверсії та €8 для користувачів iOS і Android. За кожен додатковий обліковий запис буде додатковий платіж: €4 для вебу та €5 для мобільних пристроїв.
Користувачі, які не бажають платити, можуть обрати перегляд реклами, який ґрунтується лише на сесійних даних. Це передбачає меншу персоналізацію реклами, яка базуватиметься на основних даних — вік, стать, місце розташування та взаємодія з оголошеннями. Щоб компенсувати зниження ефективності таргетингу, Meta впроваджує рекламу, яку неможливо пропустити.
Meta пояснює, що цей крок здійснюють з метою відповідати вимогам регуляторів ЄС та забезпечувати цінність для маркетологів. Компанія інтегрувала підписку без реклами минулого року для дотримання вимог Закону про цифрові ринки (DMA) та інших регуляцій ЄС, які передбачають обов’язкову згоду користувачів на показ персоналізованої реклами. Однак модель компанії «плати або погоджуйся» залишається під пильним розглядом регуляторів ЄС.
Європейська комісія проводить розслідування щодо цього — його мають завершити до березня. Якщо порушення компанії підтвердиться, то їй загрожує штраф у розмірі до 10% річного світового доходу, що може сягнути близько $13 мільярдів.
Джерело: Engadget