Meta запускає рекламу в Threads

Meta запускає рекламу в Threads

Threads швидко набирає популярності та інтегрується в рекламну екосистему компанії, адже Meta розпочала тестування реклами в Threads. Тестовий запуск передбачає появу рекламних креативів з посиланнями у стрічці між дописами.

Тепер маркетологи можуть додавати Threads до своїх кампаній через Ads Manager.

  • Реклама зʼявляється у стрічці між публікаціями.
  • Тестування поки що обмежили кількома рекламодавцями.
  • За даними Meta, три з чотирьох акаунтів підписані на принаймні один бренд.

Meta заявляє, що використовує існуючі інструменти безпеки, включно з фільтрацією контенту через алгоритми штучного інтелекту. Крім того, зараз можна пропускати чи скаржитися на рекламу.

У компанії планують поступове розширення програми, враховуючи відгуки аудиторії та рівень її залучення. Threads стає частиною рекламної стратегії Meta, перетворюючись із платформи для спілкування на потужний інструмент для бізнесу.

Джерело: Search Engine Land

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого