Meta видаляє опцію усунення детального таргетування з рекламних кампаній

Meta видаляє опцію усунення детального таргетування з рекламних кампаній

Компанія Meta анонсувала про видалення функції детального таргетингу для всіх нових рекламних кампаній. Про рішення повідомили минулого тижня, хоча зміни почали впроваджувати ще у травні.

Детальне таргетування дозволяло рекламодавцям виключати аудиторію на основі демографічних даних, інтересів та поведінки. Проте, ці виключення почали знижувати ефективність реклами, як зазначає Meta.

У своїх тестуваннях компанія виявила, що видалення детальних виключень призвело до зниження середньої вартості конверсії на 22,6%

Функція більше не буде доступна для нових кампаній, а наявні з цією опцією будуть працювати до 31 січня 2025 року. Після цієї дати кампанії будуть зупинені, і рекламодавці отримають відповідні попередження. 

Такі зміни відповідають баченню компанії щодо автоматизації процесу створення рекламних кампаній. Meta впевнена, що її автоматизовані кампанії Advantage+ будуть показувати хороші результати, базуючись на знаннях про взаємодію з рекламою та аудиторією.

Джерело: SocialMediaToday

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого