Meta видаляє опцію усунення детального таргетування з рекламних кампаній
Компанія Meta анонсувала про видалення функції детального таргетингу для всіх нових рекламних кампаній. Про рішення повідомили минулого тижня, хоча зміни почали впроваджувати ще у травні.
Детальне таргетування дозволяло рекламодавцям виключати аудиторію на основі демографічних даних, інтересів та поведінки. Проте, ці виключення почали знижувати ефективність реклами, як зазначає Meta.
У своїх тестуваннях компанія виявила, що видалення детальних виключень призвело до зниження середньої вартості конверсії на 22,6%.
Такі зміни відповідають баченню компанії щодо автоматизації процесу створення рекламних кампаній. Meta впевнена, що її автоматизовані кампанії Advantage+ будуть показувати хороші результати, базуючись на знаннях про взаємодію з рекламою та аудиторією.
Джерело: SocialMediaToday