Meta тестує ШІ-персонажів для соціальних мереж

Meta оголосила про тестування ШІ-персонажів, які будуть мати профілі, публікуватимуть дописи, а також будуть коментувати й взаємодіяти із користувачами Facebook та Instagram. Більшість користувачів можуть навіть не здогадуватися, що спілкуються з ШІ-ботами.
Ці персонажі створені для підвищення взаємодії в застосунках компанії. За даними Meta, навіть прості ШІ-згенеровані публікації вже викликають значний відгук серед аудиторії.

Компанія також експериментує зі створенням персонажів, які імітують відомих людей чи кріейторів, що ще більше залучатиме користувачів.

Крім того, популярність ШІ-контенту підтверджує досвід Китаю. У місцевій версії TikTok — Douyin — вже використовують ШІ-персонажів, які продають товари під час лайвстрімів. При створенні цих персонажів потрібні мінімальні витрати, а ще вони можуть працювати 24/7 та ефективно збільшувати продажі.

Минулого року Meta найняла Майкла Саймана, який створив застосунок з ШІ-персонажами, що взаємодіють із користувачами — його назва SocialAI. За словами Саймана, застосунок привернув увагу «десятка тисяч» користувачів, і частина з них активно користувались SocialAI.
Попри критику та занепокоєння з приводу впливу ШІ-персонажів на ментальне здоров’я користувачів, Meta вважає ШІ-персонажів ефективним інструментом для підвищення активності в соцмережах. Це свідчить про те, що ШІ-контент може стати частиною майбутньої стратегії соціальних мереж.
Джерело: Social Media Today